FCB Bridge2Fun broni obsługi reklamowej T-Mobile
W finale przetargu na obsługę reklamową T-Mobile Polska są cztery agencje, wśród nich obecnie pracująca dla telekomu agencja FCB Bridge2Fun. Jego rozstrzygnięcie zaplanowano na początek 2019 roku.
T-Mobile prowadzi przetarg na obsługę komunikacyjną od drugiej połowy listopada br. Wtedy operator wystosował do wybranych agencji zaproszenie na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną. Ich nazw firma nie ujawniła. Z nieoficjalnych informacji wynika, że do kolejnego etapu postępowania (praca z briefem)T-Mobile wybrał cztery agencje: DDB&Tribal, Saatchi&Saatchi IS, Change Serviceplan (Group One) oraz FCB Bridge2Fun. Ta ostatnia broni obsługi reklamowej marketera.
Piotr Żaczko z T-Mobile Polska odmówił podania nam szczegółów na temat prowadzonego przetargu. Zdradził jedynie, że jego rozstrzygnięcie zaplanowano na początek 2019 roku.
Agencja FCB Bridge pracuje dla T-Mobile Polska od 2015 roku. Na początku br. operator zmienił dom mediowy – zamiast Starcomu (Publicis Media) wybrał Mindshare (GroupM).
Nowa agencja, strategia ta sama
- Zamierzamy dalej mocno inwestować w markę T-Mobile nie tylko od strony mediowej. Właśnie skierowaliśmy do wybranych przez nas agencji reklamowych zaproszenie do uczestnictwa w przetargu na kompleksową współpracę strategiczno-kreatywną. T-Mobile zdecydowanie zasługuje na to, by być marką nie tylko lubianą, ale także pierwszego wyboru - zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką w T-Mobile.
Zaznaczył, że strategia reklamowa firmy w założeniach pozostaje niezmienna, może w niej jednak nastąpić pewne przesunięcie akcentów.
- Zamierzamy w nadchodzącym czasie utrzymać podobną intensywność naszej komunikacji, jak to miało miejsce w ciągu całego roku - ujawnia menedżer T-Mobile. - Cały czas optymalizujemy przy tym nasze działania mediowe, chętnie eksplorujemy nowe obszary i kanały dotarcia. Widzimy pojawiające się możliwości związane choćby z nośnikami outdoorowymi ale przede wszystkim ogromny potencjał, jaki tkwi w kanałach cyfrowych. Działania tam z pewnością będziemy intensyfikowali – zapowiadał kilkanaście dni temu Jankowski.
W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: FCB Bridge2Fun broni obsługi reklamowej T-Mobile