914 tys. widzów „Familiady” w jesiennej ramówce TVP2
Teleturniej „Familiada” na początku nowego sezonu na antenie Dwójki ogląda średnio 914 tys. widzów. Jest to o 210 tys. oglądających mniej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Prowadzony przez Karola Strasburgera teleturniej „Familiada” w sezonie 2023/2024 na antenie TVP2 oglądać można było w weekendy i święta o godz. 14.00. Średnia widownia premierowych odcinków audycji w okresie od 2 września do 5 listopada br. wyniosła 914 tys. osób. Przełożyło się to na 12,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 22 października br., który obejrzało średnio 1,46 mln osób.
Dla porównania, średnia widownia odcinków „Familiady” wyemitowanych w okresie od 3 września do 6 listopada 2022 roku w Polsacie wyniosła 1,12 mln osób. Dało to Dwójce odpowiednio 14,05 proc., 8,96 proc. i 9,32 proc. udziału. Teleturniej stracił 210 tys. widzów.
Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.
Astro dalej producentem „Familiady”, ma nową umowę z TVP
Spółka Astro, nadająca kanały E-Sport TV i News24, podpisała z Telewizją Polską umowę na realizację dalszych 90 odcinków teleturnieju „Familiada”. Jest jego producentem od wielu lat.
Nowa umowa Astro z Telewizją Polską dotyczy produkcji odcinków „Familiady” o numerach od 2934 do 3023.
Z realizacji tego teleturnieju Astro osiąga większość swoich przychodów. - Z uwagi na zabezpieczenie pozycji negocjacyjnej w przyszłości Spółka zdecydowała o niewskazywaniu wartości umowy, jednak Zarząd pragnie podkreślić, iż nie odbiega ona w istotnym stopniu od umów zawieranych z Zamawiającym w przeszłości. Rozliczanie umowy będzie następowało w oparciu o wyprodukowane partie odcinków, tak jak to miało miejsce dotychczas - zaznaczyła spółka w komunikacie giełdowym.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.
Dołącz do dyskusji: 914 tys. widzów „Familiady” w jesiennej ramówce TVP2
Przynajmniej wróciło wychodzenie zawodników na środek, tabliczki już nie wrócą, tablet zostanie na stałe.