SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

914 tys. widzów „Familiady” w jesiennej ramówce TVP2

Teleturniej „Familiada” na początku nowego sezonu na antenie Dwójki ogląda średnio 914 tys. widzów. Jest to o 210 tys. oglądających mniej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Familiada”; fot. TVP„Familiada”; fot. TVP

Prowadzony przez Karola Strasburgera teleturniej „Familiada” w sezonie 2023/2024 na antenie TVP2 oglądać można było w weekendy i święta o godz. 14.00. Średnia widownia premierowych odcinków audycji w okresie od 2 września do 5 listopada br. wyniosła 914 tys. osób. Przełożyło się to na 12,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 22 października br., który obejrzało średnio 1,46 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Familiady” wyemitowanych w okresie od 3 września do 6 listopada 2022 roku w Polsacie wyniosła 1,12 mln osób. Dało to Dwójce odpowiednio 14,05 proc., 8,96 proc. i 9,32 proc. udziału. Teleturniej stracił 210 tys. widzów.

Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.

Astro dalej producentem „Familiady”, ma nową umowę z TVP

Spółka Astro, nadająca kanały E-Sport TV i News24, podpisała z Telewizją Polską umowę na realizację dalszych 90 odcinków teleturnieju „Familiada”. Jest jego producentem od wielu lat.

Nowa umowa Astro z Telewizją Polską dotyczy produkcji odcinków „Familiady” o numerach od 2934 do 3023.

Z realizacji tego teleturnieju Astro osiąga większość swoich przychodów. - Z uwagi na zabezpieczenie pozycji negocjacyjnej w przyszłości Spółka zdecydowała o niewskazywaniu wartości umowy, jednak Zarząd pragnie podkreślić, iż nie odbiega ona w istotnym stopniu od umów zawieranych z Zamawiającym w przeszłości. Rozliczanie umowy będzie następowało w oparciu o wyprodukowane partie odcinków, tak jak to miało miejsce dotychczas - zaznaczyła spółka w komunikacie giełdowym.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.

Dołącz do dyskusji: 914 tys. widzów „Familiady” w jesiennej ramówce TVP2

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość X
Jeszcze tylko przywrócić widownię, zmienić pulpity i wyświetlacze oraz studio, no i tablicę i będzie git.
Przynajmniej wróciło wychodzenie zawodników na środek, tabliczki już nie wrócą, tablet zostanie na stałe.
odpowiedź
User
Jaaa
Tablicy za nic nie ruszać. Nie dziwi mnie ten spadek oglądalności. Widowni nie ma, klimatu i dawnej werwy też nie ma, zero życia, nędzne brawa z taśmy, brak oprawy muzycznej, okropny montaż, wszystko robione po taniości i amatorsko. Czy jeszcze kiedyś się doczekamy prawdziwej Familiady tak jak przed 2017 rokiem?
odpowiedź
User
Paka
Usunac ten niemiecki program w polskiej telewizji
odpowiedź