Fabryka Marketingu i Partner of Promotion będą pracować dla władz Warszawy
Agencje Fabryka Marketingu i Partner of Promotion wygrały przetarg na obsługę marketingową Urzędu Miasta Warszawy. Pokonały w nim m.in. Cityboard Media.
Przetarg stołecznego ratusza podzielony był na dwie części. Pierwsza dotyczyła usług marketingowych w zakresie kreacji i produkcji materiałów informacyjno-promocyjnych dla aktywności wizerunkowych, promocyjnych, reklamowych i informacyjnych realizowanych przez Biuro Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy. Budżet na tę część wynosi 118,7 tys. zł netto (bez VAT), a umowa zostanie zawarta na okres do 5 grudnia br.
Tutaj ratusz do współpracy wybrał Partner of Promotion.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Część druga dotyczyła z kolei kampanii promocyjnej Warszawy realizowanej on-line. Budżet tej części przetargu wynosi natomiast 126,3 tys. zł, a umowa będzie zawarta do 24 listopada br. Współpracą w tym zakresie zainteresowane były agencje: Partner of Promotion (131,6 tys. zł), Cityboard Media (138,6 tys. zł) i Fabryka Marketingu (92,2 tys. zł).
Tę część wygrała Fabryka Marketingu.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Marketingu i Partner of Promotion będą pracować dla władz Warszawy