Partner of Promotion za obsługę udziału Polski w Expo w Dubaju dostanie ponad 4 mln zł
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu na działania komunikacyjne i towarzyszące udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubaj - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa opiewa na kwotę 4,08 mln zł netto.
Oprócz Partner of Promotion oferty w przetargu złożyły agencje: BERM, Hill&Knowlton Poland oraz MSL Group.
Umowę z Partner of Promotion podpisano na kwotę 4,08 mln zł netto (bez VAT).
Planowana współpraca z agencję obejmie 12 zadań, m.in. zadania z zakresu media relations, działania promocyjne w social media, organizację wydarzeń, a także inne aktywności, które wykonawcy mogą proponować w ramach oferty przetargowej.
Cele komunikacyjne projektu wynikają z założeń zawartych w Koncepcji Programowej udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju i odnoszą się zarówno do działań skierowanych do odbiorców zagranicznych, jak i do polskiej opinii publicznej.
Partner of Promotion wesprze Polską Agencję Inwestycji i Handlu w budowaniu wizerunku Polski na arenie międzynarodowej poprzez wzrost świadomości nt. kluczowych sukcesów w obszarach gospodarki, nauki i kultury (prezentacja osiągnięć Polski w dziedzinach będących tematami Wystawy).
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zapowiadała zwrot kosztów udziału w postępowaniu dla pięciu najwyżej ocenionych podmiotów. Po 5000 zł netto dla trzech pierwszych najwyżej ocenionych agencji, a po 2000 zł netto dla dwóch kolejnych.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion za obsługę udziału Polski w Expo w Dubaju dostanie ponad 4 mln zł