TVP2 wiosną 2020 roku planuje kontynuację show „Europa da się lubić”. „To był udany powrót”
Telewizja Polska będzie kontynuować reaktywowany talk-show „Europę da się lubić” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowe odcinki TVP2 wstępnie ma pokazać wiosną 2020 roku.
„Europa da się lubić” to polska adaptacja francuskiego talk-show „Union Libre”. Formuła tego programu polega na zapraszaniu do studia obcokrajowców mieszkających w Polsce oraz gości specjalnych, którzy wypowiadają się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.
Rozrywkowy projekt emitowany był na antenie TVP2 w latach 2003-2008. Decyzję o nagraniu specjalnej edycji tego programu w wiosennej ramówce tego roku - pod tytułem „Europa da się lubić - 15 lat później” - podjęto z okazji 15-lecie wstąpienia naszego kraju do Unii Europejskiej (przypada ona dokładnie 1 maja 2019 roku).
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polska najprawdopodobniej będzie kontynuować „Europę da się lubić”. Publiczny nadawca jest zadowolony z wyników oglądalności reaktywowanego talk-show. - To był udany powrót - informuje nas osoba związana z TVP.
Z naszych informacji wynika, że już trwają wstępne prace nad kontynuacją tego projektu, który miałby powrócić na antenę w nieco zmienionej formule.
Jak udało się nam ustalić, kolejne odcinki „Europy da się lubić” widzowie telewizyjnej Dwójki być może zobaczą wiosną 2020 roku.
„Europa da się lubić - 15 lat później” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 27 kwietnia do 8 czerwca 2019 roku. Średnia widownia siedmiu odcinków reaktywowanego talk-show wyniosła 1,50 mln osób, co przełożyło się na 11,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,98 proc. w grupie 16-59.
TVP2 w czasie emisji reaktywowanego talk-show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,48 mln zł.
Bez zmian główną gospodynią reaktywowanego talk-show była Monika Zamachowska. Obok niej program współprowadził również Adam Drzewicki, twórca zrzeszonego w sieci LifeTube kanału MaturaToBzdura.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: TVP2 wiosną 2020 roku planuje kontynuację show „Europa da się lubić”. „To był udany powrót”