Eska Warszawa i radiowa Jedynka z największymi wzrostami wpływów z reklam (Top10)
Przez siedem pierwszych miesięcy br. stacje radiowe zarobiły na emisji reklam 15 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. Największe wzrosty wpływów z reklam miały Eska Warszawa, Program I Polskiego Radia i radiowa Trójka.
Reklamodawcy wydali w radiu w okresie styczeń-lipiec br. 4,1 mld zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe, bez rabatów). Było to 15 proc. więcej w stosunku do tego samego okresu ub.r.
Najwięcej zarobiło radio RMF FM – 1,21 mld zł, zwiększając przychody w skali roku o 13,9 proc. Drugie pod tym względem Radio Zet zanotowało 20,4 proc. wzrost wpływów - z 598,1 mln zł do 720,3 mln zł. Z kolei trzeci na podium Program III Polskiego Radia zarobił 268,9 mln zł, czyli 21,1 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r.
Spośród pozostałych stacji radiowych z czołówki rozgłośni pod względem największych przychodów reklamowych dwie zanotowały najwyższe wzrosty: Eska Warszawa i radiowa Jedynka. Pierwsza zarobiła w omawianym okresie 27,7 proc. więcej niż rok temu - 57,9 mln zł, zaś Program I Polskiego Radia zwiększył przychody reklamowe o 22,7 proc., do 147,2 mln zł.
W Tok FM reklamodawcy wydali w tym roku 103,3 mln zł (wzrost o 8,1 proc.), a w Vox FM – 92,4 mln zł (wzrost o 11,4 proc.). Na reklamy w RMF Classic przeznaczyli 53,9 mln zł (19,3 proc. więcej), w Esce Poznań – 48,3 mln zł (o 13,9 proc. więcej), a w Złotych Przebojach Poznań – 46 mln zł (wzrost o 2 proc.).
Dołącz do dyskusji: Eska Warszawa i radiowa Jedynka z największymi wzrostami wpływów z reklam (Top10)
Przychody Agencji Reklamy ze wszystkich programów polskiego radia w całym 2017 roku to 60,47 mln zł, można to sprawdzić w sprawozdaniu finansowym spółki. Jak to się ma do cytowanych tu kwot? Jak pięść do nosa...
Podawanie danych bez rabatów, zawyżonych o prawie rząd wielkości jest kompletnie bez sensu...
Idź już stąd...