Energa ma nową szefową marketingu
Dyrektorką departamentu marketingu w spółce Energa (grupa Orlen) została Magdalena Marszałkowska. W roli tej zarządza obszarem marketingu i sponsoringu.
Magdalena Marszałkowska to praktyk i ekspertka marketingu i komunikacji, PR menadżer z bogatym doświadczeniem. Tworzyła identyfikacje wizualne i strategie rozwoju produktów, ogólnopolskie kampanie marketingowe.
Blisko osiem lat w międzynarodowej firmie Swarovski zarządzała komunikacją w wielu krajach. Rozpoczynała tu pracę jako marketing, PR & events manager, następnie w Swarovski Global Business Services odpowiadała za wewnętrzną i zewnętrzną komunikację, marketing, PR i employer branding. Budowała relacje między funkcjami i zespołami, zajmowała się pozyskiwania talentów, marketingiem i komunikacją korporacyjną.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Stworzyła własną firmę wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe w celu budowy pozycji rynkowej firm, znanych twarzy i organizacji oraz ich relacji z klientami. Pracowała między innymi dla Trans Polonia Group zarządzając komunikacją, PR i marketingiem firmy.
Przez wiele lat zarządzała promocją miasta Malborka, pracowała przy dużych projektach rozwoju Pomorza oraz polskiej turystyki. Tworzyła i zarządzała dużymi projektami eventowymi.
Ukończyła studia na wydziale Nauk Politycznych Wyższej Szkoły Humanistycznej (Marketing i Reklama) w Pułtusku oraz Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Ostatnio dyrektorką departamentu marketingu spółki Energa była Justyna Kruszewska.
Dołącz do dyskusji: Energa ma nową szefową marketingu
Masz zerową wiedzę w takim razie, bo rynek energii jest uwolniony i istnieje na nim konkurencja.