Emirates wprowadzają usługę odprawy w domu
Linie lotnicze Emirates wprowadziły dla klientów pierwszej klasy bezpłatną usługę odprawy w domu.
Nowa usługa jest bezpłatna dla pasażerów pierwszej klasy Emirates podróżujących z Dubaju i Szardży.
Agenci będą dokonywać odpraw w domach lub hotelach we wcześniej zarezerwowanych terminach. Pozwoli to dopełnić wszystkich formalności związanych z odprawą, w tym umożliwi weryfikację dokumentów, odprawę bagażu i wydawanie kart pokładowych. Na lotnisku na specjalnie dedykowanym stanowisku będzie można w ostatniej chwili nadać dodatkowy bagaż.
Agenci dokonujący odprawy zabiorą bagaż bezpośrednio na lotnisko, a pasażerowie będą mogli wybrać się na lotnisko w dogodnym dla nich czasie, korzystając z zarezerwowanej z wyprzedzeniem bezpłatnej usługi szoferskiej Chauffeur-drive.
Odprawę domową należy zarezerwować 24 godziny przed odlotem, a najpóźniej sześć godzin przed odlotem.
Na międzynarodowe lotnisko w Dubaju (DXB) należy przybyć co najmniej 90 minut przed lotem, pasażerowie mogą przejść bezpośrednio do odprawy i kontroli bezpieczeństwa, a następnie udać się do dedykowanej poczekalni pierwszej klasy Emirates.
Wszyscy pasażerowie Emirates mogą wygodnie korzystać z lotniska, używając aplikacji Emirates do odprawy i wydawania mobilnej karty pokładowej oraz korzystając z samoobsługowegonadania bagażu. Zarejestrowani klienci mogą kontynuować podróż przez lotnisko bezdotykowo, korzystając ze zintegrowanego tunelu biometrycznego i inteligentnych bramek w DXB.
Pasażerowie klasy pierwszej mogą skorzystać z dodatkowych usług w poczekalni. To m.in. bezpłatny zabieg na twarz w Timeless Spa, bezpłatne usługi w Shoeshine by Mr Cobbler, wybór czterech wyśmienitych roczników szampana w dedykowanym barze Moet i Chandon, oferty specjalne w luksusowym sklepie z winami i alkoholami Le Clos oraz limitowane edycje mieszanek herbat Dilmah.
Na niektórych trasach pasażerowie mogą przejść bezpośrednio z poczekalni Emirates na pokład samolotu.
Dołącz do dyskusji: