eMarketer: 150 mln USD z reklam dla Twittera w 2011 r.
W bieżącym roku marketerzy wydadzą 150 milionów dolarów na reklamy w serwisie Twitter.
To znaczący wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, pierwszym w którym Twitter zaczął sprzedawać reklamy, kiedy nakłady te sięgnęły 45 milionów dolarów.
Firma eMarketer prognozuje, że W 2011 roku zdecydowana większość wpływów z reklam popularnego mikrobloga ma pochodzić z USA. Podobnie ma być w roku 2012, w którym całkowity przychód serwisu z tego tytułu ma wynieść 250 milionów dolarów.
Co prawda wpływy Twittera z reklam mają być dużo mniejsze niż Facebooka (więcej na ten temat), ale w przyszłym roku ma on pokonać pod tym względem MySpace. Jeśli chodzi o liczbę użytkowników, Twitter wyprzedził MySpace już w sierpniu ubiegłego roku.
Dołącz do dyskusji: eMarketer: 150 mln USD z reklam dla Twittera w 2011 r.