Ed Sheeran reklamuje Heinz Tomato Ketchup
Ed Sheeran pojawił się w reklamie ketchupu Heinz Tomato Ketchup.
Wokalista Ed Sheeran połączył siły ze znanym producentem ketchupu firmą Heinz i wypuścił właśnie Edchup. Produkt niewiele różni się od oryginału.
Na jego opakowaniu pojawi się specjalna emotka dedykowana Edowi, którą Heinz stworzył w podziękowaniu za jego dozgonną miłość i zaangażowanie: pomidor o imieniu „tomoji” (tomato + emoji), który swoim wyglądem wyraźnie nawiązuje do Sheerana.
Ed Sheeran jest wielkim fanem ketchupu Heinz, czego nie ukrywa, a wręcz się tym chwali. Muzyk ma nawet wytatuowane logo marki na ramieniu. A na początku kwietnia swoim postem w social mediach zaproponował marce współpracę oraz napisanie, wyreżyserowanie oraz wystąpienie w reklamie telewizyjnej.
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że produkt trafi też na półki sklepowe w Polsce. Firma nie podaje jednak dokładnego terminu jej wprowadzenia, podobnie jak nie ujawnia szczegółów zaplanowanej kampanii reklamowej z udziałem muzyka.
Na razie udostępniony spot reklamowy.
Ed Sheeran niedawno opublikował na Facebooku tracklistę wydawnictwa "No.6 Collaborations Project", które nagrał z innymi artystami. Płyta trafi do fanów w tym roku.
W marcu 2017 roku Ed Sheeran wydał swój trzeci album - "÷". Poprzednia płyta Anglika to "x" z 2014 roku. W Polsce uzyskała status diamentowy za sprzedaż ponad 100 tys. egzemplarzy. Największe hity Anglika to "perfect", "The A Team", "Sing", "Thinking Out Loud".
Wkrótce Eda Sheerana będzie można zobaczyć w komedii romantycznej "Yesterday".
Dołącz do dyskusji: Ed Sheeran reklamuje Heinz Tomato Ketchup