Dziennik „Fakt” zmienia swój dodatek telewizyjny „Fakt TV”
Od 12 lutego br. dołączany w czwartki do „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) dodatek „Fakt TV” zyska poszerzoną m.in. o dodatkowe informacje o serialach i porady zawartość, a jego szata graficzna zostanie odświeżona.
Magazyn otrzyma nowy, wieloelementowy układ graficzny - treści uzupełniające powiązane z artykułem będą prezentowane w specjalnych ramkach. „Fakt TV” zostanie podzielony na część magazynową, gdzie będą dominować informacje o szeroko pojętej produkcji telewizyjnej (np. relacje z planów filmowych, materiały o serialach) oraz poradnikową, skierowaną do kobiet i mężczyzn. W tej części nowością będzie m.in. format „Kuchnia z przepisami gwiazd”.
- Od trzech lat dodatek funkcjonował w niezmienionej formule, stąd nasza decyzja o odświeżeniu szaty graficznej i zawartości,by magazyn jeszcze lepiej odpowiadał na potrzeby i zainteresowania naszych czytelników - wyjaśnia Marcin Biegluk, dyrektor zarządzający marką „Fakt”.
Za projekt odpowiada Magdalena Tymicka, szefowa „Fakt TV”, zaś autorem nowego layoutu jest Łukasz Kiljański, p.o. dyrektora artystycznego „Faktu”.
Odświeżony dodatek promowany będzie w telewizji (TVP, Polsat, TVN) oraz w mediach Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl. Działania przygotował wydawca we współpracy z domem mediowym Mediacom.
Wraz z ukazaniem się odmienionego magazynu Media Impact Polska (broker Ringier Axel Springer Polska) wprowadza odświeżoną ofertę reklamową „Fakt TV”. Znajdą się w niej nowe formaty reklamowe jak reklama niestandardowa na pierwszej okładce, wyspa śródtekstowa w części magazynowej oraz pięć formatów na listingu.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem czwartkowego wydania „Faktu” z dodatkiem telewizyjnym w 2014 roku wynosiła 452,5 tys. egz.
Konkurencyjny „Super Express” swój dodatek z programem TV odświeżył w grudniu ub.r. Zmienił on nazwę na „Magazyn Telewizyjny”, zyskał też inną formułę i szatę graficzną (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Dziennik „Fakt” zmienia swój dodatek telewizyjny „Fakt TV”