Dzień Dziecka w „Trójce”. Specjalne audycje, jingle i konkursy dla najmłodszych
W czwartek, 1 czerwca, w radiowej „Trójce” będzie można usłyszeć specjalne jingle, wykorzystujące głosy dzieci. Najmłodsi słuchacze będą bohaterami reportażu w popołudniowym wydaniu „Zapraszamy do Trójki”, będą zamawiali piosenki w „Muzycznej Poczcie UKF” i dla nich zorganizowane zostaną konkursy. Wszystko z okazji Dnia Dziecka. - Utrzymamy się w tradycyjnych trójkowych formach - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wiktor Świetlik, dyrektor PR 3.
Najmłodsi słuchacze przejmą ramówkę Trójki już od rana. Od godz. 9.00 do 18.00, po każdym serwisie informacyjnym, będzie można usłyszeć w Trójce najlepsze fragmenty cyklu Katarzyny Stoparczyk „Dzieci wiedzą lepiej”. O tym, jak powstaje ta audycja, słuchacze dowiedzą się z reportażu „Dlaczego dzieci wiedzą lepiej?” w popołudniowym wydaniu „Zapraszamy do Trójki” (godz. 16.00-19.00).
O godz. 11.50 Piotr Metz przeczyta fragmenty książki dla dzieci pt. „Bang Bang! Wystrzałowy samochód”, pióra Iana Flemminga. Od godz. 13.05 w „Muzycznej poczcie UKF” Tomasz Żąda zaprezentuje piosenki zamówione przez dzieci i młodzież. Na tym nie koniec. W „Programie Alternatywnym” Agnieszki Szydłowskiej - tuż po godz. 19.10 bajkę Braci Grimm przeczyta Henryk Sytner.
Na ten jeden dzień stacja z ul. Myśliwieckiej zmieni również jingle - w zapowiedziach poszczególnych pasm, audycji czy materiałów pojawią się głosy dzieci. - Ramówka tego dnia jest w pełni dziecięca, ale utrzymujemy się w tradycyjnych formach trójkowych. Szczególnie jednak czekam na fragment książki Iana Fleminga. To jest święto dzieci, wszystko im tego dnia oddajemy, a przy okazji chcemy uczyć bawiąc i bawić - ucząc - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Wiktor Świetlik, dyrektor radiowej „Trójki”.
Nie zabraknie konkursów z nagrodami - będzie można wygrać m.in. zaproszenia na specjalny spektakl z cyklu „Zorka, dziewczynka z gwiazd”, który odbędzie się w niedzielę 4 czerwca o godz. 11.00 w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej.
Według badania Radio Track od lutego do kwietnia br. udział Trójki w rynku słuchalności wyniósł 7,2 proc.
Dołącz do dyskusji: Dzień Dziecka w „Trójce”. Specjalne audycje, jingle i konkursy dla najmłodszych