SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dzień dobry TVN” liderem rynku. 213 mln zł z reklam

W sezonie 2014/2015 „Dzień dobry TVN” śledziło średnio 577 tys. osób. W porównaniu do poprzedniej serii magazyn stracił 26 tys. widzów. TVN w paśmie emisji programu był jednak nadal liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 213,03 mln zł.

Magdalena Molek, Marcin Meller / Fot. Bartosz Krupa/East News Magdalena Molek, Marcin Meller / Fot. Bartosz Krupa/East News

Średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” w okresie od 1 września 2014 roku do 21 czerwca 2015 roku wyniosła 577 tys. widzów. Przełożyło się to na 12,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie magazynu pokazane 7 grudnia ub.r., które przyciągnęło przed telewizory 1,24 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki programu to wydania niedzielne.

Trzy topowe odcinki „Dzień dobry TVN”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

07-12-2014

1 235 194

16,48%

19-04-2015

1 232 302

14,37%

22-02-2015

1 224 424

15,26%

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Dzień dobry TVN” straciło 26 tys. widzów. W okresie od 31 sierpnia 2013 roku do 22 czerwca 2014 roku magazyn śledziło 603 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 13,29 proc. i 16,76 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w paśmie emisji „Dzień dobry TVN” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie należało do Polsatu, którego udział wyniósł 11,16 proc. Trzecia była TVP2, która w tym paśmie emitowała gł. konkurencyjny magazyn „Pytanie na śniadanie” (8,27 proc.), natomiast najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (5,86 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR%

SHR%

TVN - Dzień Dobry TVN

576 675

12,01%

15,16%

Polsat

535 677

11,16%

11,94%

TVP2

397 258

8,27%

6,84%

TVP1

281 484

5,86%

3,59%

Wpływy reklamowe TVN wokół magazynu wyniosły 213,03 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Program „Dzień dobry TVN” nadawany jest na atenie TVN w dni powszednie o godz. 8.00 i w weekendy o 8.30. Podczas wakacji w soboty i niedziele o 8.30 będzie można oglądać jego letnią mutację - „Dzień dobry wakacje”.

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” liderem rynku. 213 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mariusz
Pozycja Polsatu na drugim miejscu w zestawieniu odzwierciedla ich ogromną popularność. Bardzo poprawili ofertę od czasu, gdy wchodzili na rynek, teraz to nowoczesna stacja, z interesującą ramówką, elastyczną i ewoluującą, poszukująca nowych możliwości zaspokojenia potrzeb widza. Nawet w wakacje, kiedy jest sezon ogórkowy w mediach, jest co oglądać.
0 0
odpowiedź
User
elo!
Mariusz, błagam... Napisz, że ci za to zapłacili. Nie mam nic do Polsatu, poważnie. Ale to co napisałeś, zakrawa na śmieszność. Nie, to za mało! To zakrawa wręcz tragifarsę.
0 0
odpowiedź
User
:)
Dzień dobry TVN najlepsze!!!:)
0 0
odpowiedź