SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dwutygodniki poradnikowe dla pań tracą czytelników

W kwietniu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla pań pozostała “Przyjaciółka”. Wszystkie pisma w segmencie zanotowały spadki sprzedaży.

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu br. wyniosła 440 962 egz. i była niższa o 6,67 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten w kwietniu br. kosztował 1,20 zł, rok wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.

Drugą pozycję zajęła “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 370 044 egz. po spadku sprzedaży o 3,66 proc. – to najmniejszy spadek wśród dwutygodników poradnikowych dla pań. Magazyn ten we wrześniu 2011 roku podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł, ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w kwietniu br. wyniosła 242 723 egz. i była o 21,63 proc. niższa niż rok wcześniej - to z kolei największy spadek w zestawieniu. Cena tego pisma wynosiła jednak 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).

ZKDPkwiecień
Wirtualnemedia.pl20122011
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka440962472455
Tina370044384108
Pani Domu242723309721


Także i w kwietniu br. w porównaniu do marca br. wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Także i tutaj najwięcej straciła “Pani Domu” (18,24 proc.).

ZKDPkwiecieńmarzec
Wirtualnemedia.pl20122011
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka440962470059
Tina370044389471
Pani Domu242723296884

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe dla pań tracą czytelników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pitupitu
a jak się ma reklama tych pism? Czy nie było oby tak, że te co reklamowane w górę, a te bez reklamy w dół? Reklama i niska cena są obecnie dźwignią handlu. A jak chce się posunąć naczelną i przetrzebić zespół redakcyjny to się podnosi cenę gazetki i wstrzymuje reklamę. Potem można powiedzieć, że naczelną&reszta są nieudolni, bo sprzedaż strasznie spadła...
odpowiedź