Dwutygodniki poradnikowe dla pań tracą czytelników
W kwietniu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla pań pozostała “Przyjaciółka”. Wszystkie pisma w segmencie zanotowały spadki sprzedaży.
Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu br. wyniosła 440 962 egz. i była niższa o 6,67 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten w kwietniu br. kosztował 1,20 zł, rok wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.
Drugą pozycję zajęła “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 370 044 egz. po spadku sprzedaży o 3,66 proc. – to najmniejszy spadek wśród dwutygodników poradnikowych dla pań. Magazyn ten we wrześniu 2011 roku podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł, ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w kwietniu br. wyniosła 242 723 egz. i była o 21,63 proc. niższa niż rok wcześniej - to z kolei największy spadek w zestawieniu. Cena tego pisma wynosiła jednak 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).
ZKDP | kwiecień | |
Wirtualnemedia.pl | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 440962 | 472455 |
Tina | 370044 | 384108 |
Pani Domu | 242723 | 309721 |
Także i w kwietniu br. w porównaniu do marca br. wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Także i tutaj najwięcej straciła “Pani Domu” (18,24 proc.).
ZKDP | kwiecień | marzec |
Wirtualnemedia.pl | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 440962 | 470059 |
Tina | 370044 | 389471 |
Pani Domu | 242723 | 296884 |
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe dla pań tracą czytelników