SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dużo za zero” - Martin Stankiewicz reklamuje Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski zaczął kampanię marketingową PKO Konto dla Młodych prowadzoną pod hasłem „Dużo za zero”. W reklamach, przygotowanych przez firmy Agencja Warszawa i Havas Media, występuje youtuber Martin Stankiewicz.

Martin Stankiewicz w reklamie PKO BP Martin Stankiewicz w reklamie PKO BP

W kampanii promowana jest oferta promocyjna dla osób, które do 16 października otworzą PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową. Potem należy do 10 listopada wykonać przynajmniej jedną transakcję kartą oraz zarejestrować się na stronie pkobp.pl/kinoza0. Każdy uczestnik promocji otrzyma wtedy 10 kodów promocyjnych, które można wymienić na bilety w kasach kin Cinema City albo Helios. W puli akcji jest 10 tys. biletów.

W kampanii reklamowej, prowadzonej pod hasłem „Dużo za zero”, występuje znany youtuber Martin Stankiewicz. Reklamy podkreślają, że każdy użytkownik PKO Konta dla Młodych nie płaci za założenie i prowadzenie rachunku oraz ma darmowe wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Konto jest skierowane do osób w wieku 18-26 lat.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja jest prowadzona w internecie (serwisy wideo, społecznościowe i rozrywkowe, strony i aplikacje mobilne, wyszukiwarka Google), kinach oraz na outdoorze (dwa murale w Warszawie z grafiką przedstawiającą zero złotych).

Za obsługę reklamową PKO BP odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Dużo za zero” - Martin Stankiewicz reklamuje Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zażenowany
Celebrytów zastępują youtuberzy, a dobrych pomysłów coraz mniej. Upadku polskiej reklamy ciąg dalszy...
0 0
odpowiedź
User
Mati
Komentarze o Lorenzu za 3, 2, 1
0 0
odpowiedź
User
digit all, waste everything
Typowy "pomysł" digitalowca - weźmy youtubera. On pokaże twarz, coś tam powie o produkcie i starczy. Ci ludzie cały czas mylą kanał czy sposób komunikacji z pomysłem na reklamę...
0 0
odpowiedź