SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drywash i Top Secret z odświeżonymi serwisami

Udostępniono nowe serwisy marek Drywash i TopSecret przygotowane przez agencję Venti. Strony są wspierane działaniami SEM prowadzonymi przez agencję Bluerank.

Nowe serwisy Drywash.pl i TopSecret.pl są wykonane w technologii Flash, co mocno podkreśla dynamikę cechującą oba brandy. Witryny pozwalają łatwo przeglądać kolekcje odzieży tych marek, opisy poszczególnych produktów oraz czytać informacje o ich bieżących promocjach. Strony mają elegancki design i intuicyjną nawigację. Witryny – skierowane ludzi młodych i aktywnych – zaprojektowała i wykonała Venti.


Drywash i TopSecret, a także Troll, trzecią markę z portfolio firmy Redan, wspierają też działania reklamowe w Google prowadzone przez agencję Bluerank. I tak odpowiada ona za akcje SEM i SEO oraz kampanie sprzedażowe oparte na reklamach tekstowych, graficznych i retargetingu. Planowane są również działania na YouTubie. 


– Venti i Bluerank w ubiegłym roku zwyciężyły w rozpisanych przez nas przetargach, dystansując konkurencję kreatywnością, doświadczeniem i kompleksowym podejściem do tematu – mówi Justyna Łabecka, e-commerce manager Top Secret. – Planujemy kontynuację tej współpracy i podejmowanie razem kolejnych wyzwań e-marketingowych – deklaruje.

Dołącz do dyskusji: Drywash i Top Secret z odświeżonymi serwisami

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian Kaczkowski
Strony, jak każde inne. Zero nowości, zero powiewu, wystarczy spojrzeć na answear.com, który został skopiowany z zachodu, dokładnie pierwowzór brytyjskiego sklepu online asos.com. Tak jesteśmy wtórni ale to nie nasza wina, bo skąd mamy czerpać inspiracje, jeśli u nas e-commerce jeszcze nie rozwinęło skrzydeł w odróżnieniu od krajów bardziej nastawionych na online shopping.

{Pozdrawiam}
0 0
odpowiedź
User
Madzia
Może i podobne, ale na gowork pracownicy piszą jak wygląda sytuacja w firmie w porównaniu do innych konkurencyjnych marek.
0 0
odpowiedź