„Druga szansa” ze stabilną widownią. 20,70 mln zł z reklam
„Drugą szansę 4” oglądało średnio 1,73 mln osób, niemal tyle samo ile drugą serię pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 20,70 mln zł.
Średnia oglądalność czwartej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30, w okresie od 11 września do 4 grudnia br., wyniosła 1,73 mln widzów. Przełożyło się to na 13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,33 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,91 mln oglądających, zgromadził odcinek serialu pokazany 25 września br.
Dla porównania, drugą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną jesienią ub.r., oglądało 1,72 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,63 proc., 14,35 proc. i 14,42 proc. Oznacza to, widownia serialu niemal się nie zmieniła.
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 4” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, pokazująca wówczas końcówkę serialu „M jak miłość” i jego kulisy oraz „Bake off - Ale ciacho!”, a jej udział ukształtował się na poziomie 15,64 proc. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 11,70 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełniła TVP1 (gł. Teatr TV i filmy; 5,49 proc).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem rynku.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków czwartej edycji serialu wyniosły 20,70 mln zł. Dla porównania, druga seria z reklam przyniosła 17,43 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Już wystartowały prace na planie piątego sezonu „Drugiej szansy”, który stacja TVN wyemituje wiosną 2018 roku. Serial produkuje ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: „Druga szansa” ze stabilną widownią. 20,70 mln zł z reklam
Druga zaczęła się lekko psuć
Ale od trzeciej serii DS spada na dno, niestety..