„Druga szansa 3” zyskała 140 tys. widzów, serial hitem w Player.pl
Trzeci sezon „Drugiej szansy” oglądało średnio 1,86 mln osób, o 140 tys. więcej niż drugą serię pokazywaną jesienią ub.r. TVN w czasie jego emisji był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 18,82 mln zł. Serial był również hitem w Player.pl.
Średnia oglądalność trzeciej serii „Drugiej szansy”, pokazywanej w poniedziałki o 21.30 w okresie od 13 lutego do 22 maja br., wyniosła 1,86 mln widzów. Przełożyło się to na 13,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek, który śledziło 2,02 mln osób.
Dla porównania, drugą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną jesienią ub.r., oglądało 1,72 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,63 proc., 14,35 proc. i 14,42 proc. Oznacza to, że serial zyskał 140 tys. widzów.
Z kolei premierową serię serialu, pokazywaną wiosną ub.r. śledziło 2,05 mln osób, przy udziale wynoszącym 15,20 proc. w 4+ oraz 17,16 proc. w 16-49.
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 3” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie zajęła TVP2, pokazująca wówczas gł. kulisy „M jak miłość” i „Bake off - Ale ciacho”, a jej udział ukształtował się na poziomie 13,12 proc. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; również 13,12 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełniła TVP1 (liczne programy; 3,20 proc).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN zajął drugie miejsce, przegrywając z Polsatem.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków drugiej edycji serialu wyniosły 18,82 mln zł. Dla porównania, druga seria z reklam przyniosła 17,43 mln zł, a pierwsza - 16,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Obyczajowa produkcja miała dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie odcinki trzeciego sezonu w okresie od 13 lutego do 22 maja br. miały łącznie dotychczas 5,16 mln wyświetleń.
- Trzecia seria „Drugiej szansy” okazała się dużym sukcesem i tym samym znacząco podniosła poprzeczkę kolejnemu sezonowi serialu. Widzowie w napięciu śledzili zmagania Moniki Boreckiej, w życiu której pojawił się prześladowca, stawiając ją i jej bliskich w obliczu dramatycznych chwil - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Adrianna Przetacka i Robert Wieczorek, producenci serialu. - W 4. sezonie będzie musiała na nowo odbudować świat i odnaleźć swoje w nim miejsce. Zdecydowaliśmy się na bardzo odważne i radykalne rozwiązania scenariuszowe, które nam twórcom dają potencjał na 4. sezon i jednocześnie otwierają zupełnie nowy rozdział w życiu głównej bohaterki - dodaje.
Telewizja TVN już zdecydowała o kontynuacji serialu - czwarty sezon będzie można oglądać w jesiennej ramówce br.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 10,42 proc.
Dołącz do dyskusji: „Druga szansa 3” zyskała 140 tys. widzów, serial hitem w Player.pl