Drewniany Woody w kampanii V33
W kwietniu rozpocznie się kampania reklamowa firmy V33 produkującej środki do ochrony i dekoracji drewna. Akcja będzie pokazywać przygody drewnianego bohatera o imieniu Woody.
Firma V33, zajmująca się produkcją środków do ochrony i dekoracji drewna, od 1 kwietnia będzie prowadzić kampanię reklamową. Akcja pod hasłem "Ekstremalna ochrona drewna" przedstawi przygody Woody'ego, drewnianego bohatera będącego symbolem tej marki.
Akcja do końca czerwca będzie prowadzona w telewizji (billboard sponsorski w TVN, Polsacie i TVP), internecie (decoratel.pl, emebel.pl, furniture.eu, idealnydom.pl, lazienkowy.pl, meble.pl, meblowy.com.pl, sklep.meble.pl, urzadzamydom.pl, weranda.pl, biurka.pl, krzesla.pl) i materiałach POS, a w późniejszym czasie obejmie również prasę.
Zarówno kreacją kampanii, jak i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja reklamowa GPD Advertising.
Dołącz do dyskusji: Drewniany Woody w kampanii V33