SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dr. Oetker promuje linię My Natural Day hasłem "Tyle dobrego z natury!"

Pod hasłem "Tyle dobrego z natury!" ruszyła kampania reklamowa nowej linii produktowej My Natural Day od Dr. Oetkera. Przygotowały ją Bardzo, Easy Hell Productions, Arena Media i Business Factory.

My Natural Day to nowa linia naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów z zawartością takich składników jak zboża, owoce, nasiona chia i superfruits. W jej skład wchodzą owsianki, żelki, kisiele, jaglanki, gryczanka i budynie.

My Natural Day z kampanią reklamową

Na potrzeby promocji My Natural Day przygotowano dwa spoty prezentujące zalety produktów - dodają naturalnej energii i naturalnie wpasowują się w rytm ich aktywnego dnia.

Reklamy przygotowano w wersjach 30 I 15 sekund. Reklama w telewizji  emitowana jest w głównych stacjach TVN, Polsat, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

Komunikacja uzupełniona jest o digital (display, VOD, media społecznościowe).

Koncept reklamy powstał we współpracy klienta z agencją reklamową Bardzo. Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Mava Targosz.

Za zakup mediów odpowiadają Arena Media oraz Business Factory.

Dołącz do dyskusji: Dr. Oetker promuje linię My Natural Day hasłem "Tyle dobrego z natury!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl