„Dotknij tajemnicy” w nowych spotach Dolnego Śląska (wideo)
Rusza druga odsłona telewizyjnej kampanii promującej atrakcje turystyczne Dolnego Śląska. Nowe spoty, pod hasłem „Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy”, przygotowała firma Graffiti Film, a wyreżyserował Andrzej Kałuszko.
W nowych spotach Dolnego Śląska prezentowanych jest 9 atrakcji turystycznych tego regionu, m.in. Zamek Czocha, opactwo w Henrykowie, Wodospad Kamieńczyka czy schronisko Samotnia w Karkonoszach. Muzykę do reklam skomponowali członkowie wrocławskiego zespołu Me Myself and I, wyreżyserował je Andrzej Kałuszko, a przygotowaniem scenariusza i produkcją zajęła się firma Graffiti Film.
To drugi etap kampanii „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Pierwszy trwał od lutego do czerwca br., obejmując telewizję, internet, kina i outdoor (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Nowa odsłona akcja będzie prowadzona tylko w telewizji. Reklamy zadebiutują w Boże Narodzenie w ogólnopolskich telewizjach. Potem będą emitowane m.in. od 8 do 12 stycznia przy relacjach z Pucharu Świata w skokach Narciarskich w Wiśle i Zakopanem, a także w styczniu i lutym, maju i czerwcu oraz od września do listopada m.in. w TVP1, TVP2, kanałach grupy TVN i Polsat, National Geographic i Discovery Channel oraz w Eurosporcie (w 46 krajach w całej Europie).
Koszt produkcji nowych spotów to 614 tys. zł, a koszty ich emisji - 8,9 mln zł. Natomiast budżet pierwszej odsłony kampanii wyniósł 7,6 mln zł. Akcję organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, przy czym 70 proc. środków pozyskał z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dołącz do dyskusji: „Dotknij tajemnicy” w nowych spotach Dolnego Śląska (wideo)