SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Domy produkcyjne F25 i Warsaw Production Team w rosterze OLX na kolejny rok

Domy produkcyjne Warsaw Production Team i F25 zostały wybrane przez markę OLX w przetargu na minimum roczną obsługę produkcyjną. Tym samym tylko ci dwaj producenci będą otrzymywać od OLX briefy na produkcję kampanii.

F25 już w marcu wyprodukuje kampanię wizerunkową dla OLX, kategoria usługi.

- Jako marka OLX chcemy być blisko swoich użytkowników. Wierzymy, że dobrze prowadzony biznes opiera się na rzetelności i relacjach, i tak też chcemy tworzyć marketing: w oparciu o zaufanie do profesjonalnych i kreatywnych partnerów. Nasz wybór padł na tych, którzy wykazali szczególne zrozumienie naszych potrzeb. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty współpracy - mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX Polska.

W przetargu startowały 4 domy produkcyjne, proces był transparentny, z uwzględnieniem czasu, zadań, kryteriów ocen oraz tego, kto rozstrzyga przetarg po stronie klienta.

- Stała współpraca z OLX to wyjątkowy początek roku dla Warsaw Production Team. Już na etapie przetargu urzekło nas profesjonalne i partnerskie podejście w negocjacjach, które było dla nas zawsze kluczowe w budowaniu relacji z klientami. ​ Przez wiele ostatnich lat byliśmy pod ogromnym wrażeniem zaangażowanych kampanii reklamowych całej Grupy, które wyróżniały się zarówno najwyższą jakością jak również etycznym wkładem merytorycznym. Jesteśmy przekonani, że będziemy mogli z klientem i agencjami reklamowymi tworzyć wyjątkowe produkcje zapamiętywalne na długo - mówi Sławek Richert, producent i partner w Warsaw Production Team.

- Bardzo się cieszymy, że ponownie mamy szansę współpracować z OLX. Nasz związek z tą marką ma głęboki, niemal sentymentalny wymiar, sięgający 15 lat wstecz, kiedy to mieliśmy przyjemność być producentami pierwszej kampanii telewizyjnej. Wierzymy w to, że nasza ponowna współpraca z OLX otwiera przed nami możliwości stworzenia czegoś nowego– czegoś, co ma szansę na nowo zdefiniować branżę i na długo zapaść w pamięć odbiorców. Mamy nadzieję, że nasze wspólne kroki, otworzą nowe horyzonty dla obu stron - podkreśla Marcina Dworucha, managing director, producer, partner w F25.

W grudniu 2023 marka OLX rozstrzygnęła przetarg, w wyniku którego w rosterze  na roczną obsługę kreatywną znalazły się ​ agencje Przestrzeń i VMLY&R. Przestrzeń dodatkowo została partnerem digital marki.

Dołącz do dyskusji: Domy produkcyjne F25 i Warsaw Production Team w rosterze OLX na kolejny rok

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl