Domestos promuje nową pomarańczową kostkę toaletową
"Gwarancja świeżości lub zwrot pieniędzy" - takim hasłem Unilever Polska zachęca do przetestowania kostki toaletowej Domestos Orange, którą wprowadza na rynek od października 2008.
W ramach akcji każdy, kto uzna, że produkt nie spełnia jego oczekiwań mimo prawidłowego użytkowania, będzie mógł złożyć reklamację i otrzymać zwrot kosztów zakupu. Akcją objęte są wszystkie kostki marki Domestos, w tym nowa kostka Domestos Orange.
Akcja potrwa do końca listopada 2008. Wsparta jest działaniami BTL (m.in. animacje hostessowe, promocyjna ekspozycja produktu, materiały POS) oraz ATL (spot TV).
Za opracowanie koncepcji i mechaniki promocji, oraz kreację materiałów POS odpowiada agencja IQ Marketing. Za przygotowanie spotu TV - agencja Lowe.
Dołącz do dyskusji: Domestos promuje nową pomarańczową kostkę toaletową