„Dobre Rady” liderem sprzedaży wśród miesięczników w 2013 roku (Top 122)
W 2013 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 122 tytuły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem poradnikowych „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w 2013 roku wyniosła 378 700 egz. i w porównaniu do 2012 roku była niższa o 5,22 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Mimo to „Dobre Rady” awansowały z miejsca trzeciego na pozycję lidera.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z kolei na drugie miejsce spadł kulinarny magazyn „Przyślij Przepis” (Grupa Burda). Średni wynik sprzedażowy tego miesięcznika w analizowanym okresie zmalał najbardziej w pierwszej dziesiątce zestawienia - o 19,66 proc. do poziomu 367 651 egz.
Ostatnia lokata podium należała do miesięcznika „Przepisy Czytelników” (Phoenix Press), który rok wcześniej był drugi. W badanym okresie tytuł ten sprzedawał się średnio w liczbie 350 652 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 12,65 proc.
TOP 122 miesięczników na drugiej stronie artykułu
Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” liderem sprzedaży wśród miesięczników w 2013 roku (Top 122)