„Debatę” śledziło 860 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją
Publicystyczny cykl „Debata” oglądało średnio 858 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,41 mln zł.
Prowadzony przez Krzysztofa Ziemca i Michała Adamczyka publicystyczny cykl „Debata” nadawany był w TVP1 we wtorki o godz. 20.25, w okresie od 19 stycznia do 23 lutego br. Wszystkie sześć wydań oglądało średnio 858 tys. widzów przy udziale na poziomie 5,18 proc. w grupie 4+ i 3,49 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,14 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji, w którym rozmawiano na temat wizerunku Polski w świecie.
Data | Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
26-01-2016 | 20:25:44 | 1 139 905 | 6,93% |
23-02-2016 | 20:26:14 | 897 011 | 5,48% |
16-02-2016 | 20:28:50 | 891 202 | 5,34% |
Jedynka w paśmie nadawania „Debaty” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, której udział wśród wszystkich widzów wyniósł aż 34,66 proc. Drugi był Polsat (filmy fabularne; 11,41 proc. udziału), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 7,65 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 5 739 818 | 34,66% | 29,25% |
Polsat | 1 889 019 | 11,41% | 15,67% |
TVN | 1 266 434 | 7,65% | 9,06% |
TVP1 - Debata | 858 141 | 5,18% | 3,49% |
W audycji „Debata” politycy i eksperci rozmawiali na różne tematy polityczne i społeczne, a dyskusji przysłuchuje się zgromadzona w studiu publiczność. Program prowadzili Krzysztof Ziemiec i Michał Adamczyk.
Wpływy TVP1 wokół emisji programu wyniosły 1,41 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Od przyszłego tygodnia Jedynka w dotychczasowym paśmie „Debaty” emitować będzie audycję Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”, która wrci do ramówki stacji po kilku latach przerwy (dowiedz się więcej).
Dodajmy, że w styczniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 12,89 proc.
Dołącz do dyskusji: „Debatę” śledziło 860 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją