"Dama z gronostajem" bez naszyjnika. To akcja promocyjna serialu "Lupin" Netfliksa
Na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie pojawił się niecodzienny wizerunek "Damy z gronostajem" bez naszyjnika. Okazuje się, że to akcja marketingowa Netfliksa, promująca serial "Lupin". Jego druga część właśnie debiutuje na platformie.
Muzeum Narodowe w Krakowie umieściło obraz "Dama z gronostajem" na swojej ścianie, z tym że bez naszyjnika . O "kradzieży" instytucja poinformowała w czwartek na Twitterze. We wpisie zapytano, kto "połasił" się na naszyjnik?
Kto się na to połasił? pic.twitter.com/Xzs4a3lZTK
— Muzeum Narodowe w Krakowie (@MNKrk) June 10, 2021
Odpowiedzi udzielił Netflix, oznaczając Omara Sy, który graj główną rolę w serialu „Lupin". W odpowiedzi aktor pokazał swoje zdjęcie z naszyjnikiem sprzed Muzeum, gdzie znajduje się słynne dzieło. "Lupin nie jest złodziejem. Jest pani wielbicielem, Madame" - napisał aktor.
Lupin is not a thief. He is a fan of yours, Madame. 💛 pic.twitter.com/sAPljveNf2
— Omar Sy (@OmarSy) June 10, 2021
Cała akcja jest elementem promocji nowej części serialu „Lupin", pokazującego losy słynnego dżentelmena-włamywacza. Premiera 11 czerwca na Netflix.
"Lupin" od 11 czerwca w serwisie Netflix
„Lupin” opowiada o zainspirowanym przygodami Arsène'a Lupina złodzieju-gentlemanie. Nazywa się Assane Diop i obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie, która wyrządziła niesprawiedliwość jego ojcu. Ten zmarł, kiedy został oskarżony o zbrodnię, której nie dokonał.
W głównych rolach w serialu występują: Omar Sy, Ludivine Sagnier, Clotilde Hesme i Vincent Londez. Producentami „Lupin” są Isabelle Degeorges, Nathan Franck i Martin Jaubert. Reżyserami są Louis Leterrier i Marcela Said, a scenarzystami - George Kay, François Uzan i Eliane Montane.
Netflix z ponad 200 mln subskrybentów
Netflix jest obecnie najpopularniejszym serwisem streamingowym na świecie. Na koniec marca miał 207,64 mln płacących użytkowników, wobec 182,86 mln rok wcześniej i 203,66 mln na koniec grudnia ub.r. W zeszłym kwartale liczba subskrybentów zwiększyła się o 3,98 mln, dużo mniej od prognozowanego przez firmę wzrostu o 6 mln.
Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. Netflix miał w Polsce 5,93 mln użytkowników.
Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.
Dołącz do dyskusji: "Dama z gronostajem" bez naszyjnika. To akcja promocyjna serialu "Lupin" Netfliksa