„Daj się rozpieścić” - Virgin Mobile reklamuje pakiet #BezLimitu (wideo)
Zaczęła się nowa kampania reklamowa wirtualnego operatora telekomunikacyjnego Virgin Mobile, promująca pod hasłem „Daj się rozpieścić” pakiet #BezLimitu. Akcja, mająca poszerzyć grupę docelową marki, jest prowadzona w internecie i na outdoorze.
Nowa kampania Virgin Mobile podkreśla, że w ramach pakietu #BezLimitu za 29 zł miesięcznie oprócz nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci krajowych otrzymuje się 5 GB internetu mobilnego, o 3 GB więcej niż dotychczas. Reklamy przekonują, że operator dbając o swoich klientów, rozpieszcza ich atrakcyjnymi usługami.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Reklamy mają mniej młodzieżowy styl niż poprzednie i mają trafić do szerszej grupy docelowej, także starszych użytkowników.
- Jesteśmy operatorem oferującym usługi prepaid, co nie oznacza, że powinniśmy kierować nasz produkt jedynie do młodszego konsumenta. Ponadto Virgin Mobile to wyjątkowa marka, z którą warto być nie tylko dla samej oferty. Kryje się za nią pewien styl życia oraz sposób komunikacji, skierowany do szerszej grupy odbiorców - opisuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska. - Poprzez szereg działań marketingowych, chcemy pokazać, że Virgin Mobile to operator dla wszystkich, ceniących sobie luz, szczerość i przynależność do fajnej społeczności - dodaje.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona na outdoorze (nośniki w ośmiu największych miastach i ich okolicach) oraz w internecie (spot emitowany w najważniejszych portalach ogólnotematycznych i serwisach lifestyle’owych).
Za kreację i produkcję reklam oraz realizację działań w internecie odpowiada agencja Lubię to, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Daj się rozpieścić” - Virgin Mobile reklamuje pakiet #BezLimitu (wideo)