„Czytaj gdziekolwiek jesteś” - kampania wizerunkowa Mediów Regionalnych
W piątek Media Regionalne ruszają z kampanią wizerunkową swoich dzienników. Jej celem jest odświeżenie wizerunku poszczególnych tytułów jako źródła informacji pierwszego wyboru i podkreślenie ich dostępności nie tylko na papierze, ale też w internecie czy na smartfonach.
- W tej kampanii odwołujemy się do głównych powodów, dla których czytelnicy kupują prasę regionalną oraz korzystają z treści publikowanych przez portale gazet, traktując je często jako źródło pierwszego wyboru. Do tych powodów należą: lokalność i wiarygodność informacji, a przez to ogromne zaufanie do prasy regionalnej jako medium. Dodatkowo zwracamy uwagę, że niezależnie od tego, w jakim miejscu przebywają nasi czytelnicy, mają dostęp do swoich ulubionych informacji wprost nieograniczony. Nasze treści są obecne zarówno w wersji papierowej, w wersjach mobilnych tj. I’Pad i smartfon oraz w komputerze” - mówi Dorota Łojewska, krajowy dyrektor marketingu w Mediach Regionalnych.
W każdym z tytułów działania związane z kampanią będą miały inną formę. Ich wspólnym mianownikiem jest hasło „Czytaj gdziekolwiek jesteś” i podkreślenie (zwłaszcza w kreacjach graficznych) dostępności danego dziennika zarówno na papierze, w internecie, jak i w aplikacjach mobilnych.
Tytuły włączać będą do kampanii również swoich czytelników, zachęcając ich do przesyłania zdjęć sytuacyjnych przedstawiających „czytanie prasy” w formie papierowej, na tablecie, w smartfonie lub w komputerze. W kampanii zaplanowano również działania wykorzystujące takie technologie jak, kody QR i arfixer - rozwiązanie z zakresu Augmented Reality, które pozwala redagować dowolny znak graficzny i powiązać go z dodatkowymi, ukrytymi informacjami i treściami.
Kampania potrwa do 30 maja, jej koncepcję i kreacje stworzyły poszczególne działy marketingu w oddziałach Mediów Regionalnych z dużym wsparciem redakcji.
Dołącz do dyskusji: „Czytaj gdziekolwiek jesteś” - kampania wizerunkowa Mediów Regionalnych