Czyste Wyjebongo nową marką ze stajni Palikota
Czyste Wyjebongo to nowa marka wódki od Janusza Palikota i Tomasza Czechowskiego z Manufaktury Piwa Wódki i Wina. Alkohol jest w sprzedaży wyłącznie w sieci sklepów Żabka.
Czyste Wyjebongo to olejny wariant trunku marki po Wyjebongo Marakuja i Wyjebongo Granat.
- Idea „Wyjebongo” powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych i jest taka jak my wszyscy. Wyjebongo ma swoje zasady – nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe. Rób to, czego nikt się nie spodziewa po Tobie. Nigdy nie bądź akuratny, nie bądź nudny. Szukaj nowych kontekstów, zaskakuj, inspiruj, włączaj. Baw się i dziel się zabawą z innymi. Czyste Wyjebongo to moja propozycja filozofii w płynie – mówi Janusz Palikot, kreator i pomysłodawca marki wyjebongo i rodziny wódek.
Wódka zawiera 1 proc. okowity z piwa marakuja. Za projekt logotypu oraz grafiki na butelce - w kolorze nasyconego morskiego i soczystej magenty - odpowiada Tomasz Waciak Wójcik.
Kampania promująca produkt - zdjęcia i filmy - powstały we włoskich Alpach pod koniec października. Obok Janusza Palikota i Tomasza Czechowskiego, aktywny udział wzięła oślica Riccia.
Producentem alkoholu jest Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Za wprowadzenie produktu na wyłączność do sieci sprzedaży odpowiada Tenczynek Dystrybucja.
Dołącz do dyskusji: Czyste Wyjebongo nową marką ze stajni Palikota