Cztery grupy w walce o globalny budżet reklamowy Emirates
Holding Interpublic Group, reprezentowany przez agencje DraftFCB i Lowe, został wyeliminowany z walki o globalny budżet reklamowy linii lotniczych Emirates.
Tym samym w rywalizacji o warty ponad 300 milionów dolarów funtów budżet pozostały Publicis Groupe (Saatchi & Saatchi, Leo Burnett), Omnicom (BBDO), WPP Group (Grey), a także Chime Communications, którego oddział Bell Pottinger Sport and Sponsorship współpracował z przewoźnikiem m.in. przy sponsoringu Pucharu Świata w Rugby w 2007 roku.
Linie Emirates zamierzają przekazać swój budżet w ręce jednej reklamowej sieci. Obecnie firma korzysta w różnych częściach świata z usług różnych agencji (m.in. wspomniane Saatchi & Saatchi, BBDO i Grey), a także EmPower - wirtualnej sieci ponad 100 agencji marketingowych.
W ubiegłym roku przewoźnik skonsolidował także swój globalny budżet medialny, przekazując go w całości grupie Starcom MediaVest.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Cztery grupy w walce o globalny budżet reklamowy Emirates