TVP sprzedaje reklamy na marzec. Ponad 150 tys. zł za spot przy meczach piłkarzy
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec br. Najwyżej, bo na 152,7 tys. zł netto - wyceniono 30-sekundowy spot przy meczach polskich piłkarzy w eliminacjach do Euro 2024.
TVP1 w marcu będzie transmitować dwa mecze eliminacyjne polskich piłkarzy do Euro 2024. 24 marca będzie to spotkanie Czechy - Polska, a 27 marca - Polska - Albania.
Za emisję 30-sek spotu przy tych transmisjach trzeba zapłacić 152,7 tys. zł netto (bez VAT i rabatów).
Z kolei 8 i 15 marca TVP1 będzie transmitować mecze z 1/8 finału Ligi Mistrzów - w tym przypadku spoty są tańsze, a ich ceny nie przekraczają kwoty 62,3 tys. zł.
Za reklamę przy 'Wiadomościach" trzeba zapłacić 37,9 tys. zł w niedzielne wieczory i 57,5 tys. zł w dni powszednie. Spot przy prognozie pogody wyceniono na 64,4 tys. zł dla emisji w niedziele i 51,3 tys. zł w dni robocze.
Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą: 54,8 tys. zł w niedziele wieczór i 42,7 tys. zł od poniedziałku do piątku.
51,8 tys. zł kosztuje spot przy serialu "Dom pod dwoma orłami", który od 19 marca zastąpi nowa produkcja - "Polowanie na ćmy". Reklama przy emitowanym zaraz po tym serialu "Sanatorium miłości" kosztuje 57,5 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu "Ojciec Mateusz" zapłacą 32,7 tys. zł, a ci którzy chcą się pojawić przy "Komisarzu Aleksie" - 29,9 tys. zł.
W TVP2 tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialu "M jak miłość" - 88 tys. zł. Stawki dla emisji spotów przy "Barwach szczęścia" wynoszą 57,4 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" - 58,5 tys. zł, przy "Na sygnale" - 67,7 tys. zł.
Reklamę przy programie rozrywkowym "You Can Dance. Nowa generacja" wyceniono na 31,2 tys. zł, a spot przy "The Voice Kids" - na 44,4 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na marzec.
Dołącz do dyskusji: TVP sprzedaje reklamy na marzec. Ponad 150 tys. zł za spot przy meczach piłkarzy