SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cygańskie wesele hitem stacji lifestylowych, Domo.tv o 500 proc. od góry

Liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych we wrześniu br. była stacja TLC. Największy wzrost oglądalności, wynoszący 500 proc., zanotowało z kolei Domo.tv. Najchętniej oglądaną pozycją w tym segmencie kanałów było reality “Moje wielkie cygańskie wesele”.

Udział kierowanego do kobiet TLC w zeszłym miesiącu wyniósł 0,49 proc. po wzroście w porównaniu do września o 194 proc. (drugi największy wzrost w rankingu), co dało tej stacji awans z miejsca szóstego na pierwsze. Drugie miejsce utrzymał kanał TVN Turbo (0,42 proc. udziału, wzrost o 15,6 proc.). Na trzecią pozycję z pozycji lidera spadła natomiast stacja TVN Style (0,38 proc. udziału, wzrost o 0,3 proc.).

Największy wzrost we wrześniu br. ponownie dotyczył stacji Domo.tv, zajmującej pozycję dziesiątą. Poprawiła ona swój wynik sześciokrotnie i jej udział wyniósł 0,06 proc. Największy spadek, wynoszący 23,9 proc., zanotowała stacja Club TV, której udział uplasował się na poziomie 0,07 proc. (zajęła miejsce dziewiąte).

wrzesień Wszyscy 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TLC 9 353 0,166 26 096 0,488
TVN Turbo 20 215 0,359 22 220 0,415
TVN Style 21 146 0,376 20 161 0,377
Polsat Play 11 065 0,197 15 112 0,283
Polsat Cafe 9 798 0,174 14 666 0,274
ITV 5 142 0,091 4 825 0,090
kuchnia.tv 2 827 0,050 4 451 0,083
BBC Lifestyle 1 573 0,028 4 356 0,081
Club TV  4 933 0,088 3 606 0,067
Domo 588 0,010 3 202 0,060
Wedding TV 627 0,011 1 062 0,020
Fashion 352 0,006 520 0,010


W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsza lokatę zajął kanał TVN Turbo (0,7 proc. udziału, wzrost o 14,9 proc.), na drugie miejsce awansowała stacja TLC (0,68 proc. udziału, wzrost o 235,5 proc.), na podium znalazł się kanał TVN Style (0,52 proc., udział był taki sam jak rok wcześniej).

>>> 36 tys. widzów ma talk-show Kwaśniewskich w TVN Style

Liderem wzrostu w tym targecie była również była stacja Domo.tv (wzrost o 394,4 proc.), a liderem spadku - kanał  Club TV (spadek o 38,5 proc.). 

wrzesień wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 14 936 0,612 15 658 0,703
TLC 4 951 0,203 15 169 0,681
TVN Style 12 624 0,518 11 534 0,518
Polsat Cafe 5 463 0,224 8 173 0,367
Polsat Play 5 672 0,233 7 293 0,327
ITV 3 734 0,153 3 165 0,142
kuchnia.tv 1 446 0,059 2 784 0,125
BBC Lifestyle 900 0,037 2 131 0,096
Domo 446 0,018 1 976 0,089
Club TV  2 966 0,122 1 661 0,075
Wedding TV 363 0,015 616 0,028
Fashion 171 0,007 366 0,016


9 na 10 najpopularniejszych pozycji na kanałach lifestylowych we wrześniu br. nadała stacja TLC
. Najwięcej widzów miał program “Moje wielkie cygańskie wesele”, który śledziło 225 tys. osób, co dało stacji 1,75 proc. udziału w rynku. 

Raport top programów   wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
MOJE WIELKIE CYGANSKIE WESELE TLC 225 392 1,750
CIAZA Z ZASKOCZENIA /SER.DOK.USA/ TLC 172 206 1,210
MEDYCZNE ANOMALIE /SER.DOK.USA/ TLC 153 693 1,340
WSTYDLIWA OTYLOSC TLC 153 304 1,260
KOLEKCJOMANIA /SER.DOK.USA/ TLC 150 764 2,020
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ TVN Turbo 135 993 1,050
OBNAZONE SEKRETY TLC 131 958 1,270
KULT BIALEJ SKORY /SER.DOK.USA/ TLC 131 753 1,070
KOBIETY KTORE NIOSLY SMIERC TLC 128 444 1,620
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY TLC 127 910 1,640

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Cygańskie wesele hitem stacji lifestylowych, Domo.tv o 500 proc. od góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl