SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy Polsat zmienia umowy z abonentami. „Naruszały ich interesy”

Cyfrowy Polsat rozpoczął wprowadzanie zmian we wzorcach umów, które obowiązują dotychczasowych abonentów platformy. To skutek decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z 23 grudnia ub.r.

Grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale miała 390,4 mln zł zysku netto Grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale miała 390,4 mln zł zysku netto

UOKiK uznał za naruszające zbiorowe interesy konsumentów stosowane dotąd przez Cyfrowy Polsat zapisy o stosowaniu trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia w umowach o świadczenie usług telewizji satelitarnej zawartych na czas nieoznaczony. Zakwestionowano także zapisy o automatycznym przedłużaniu umów zawartych na czas oznaczony w umowy na kolejny oznaczony okres w sytuacji braku aktywnego działania ze strony konsumenta. Urząd nakazał operatorowi usunięcie tych zapisów z kontraktów abonenckich.

- Nowe wzorce umów wprowadzają jednomiesięczny okres wypowiedzenia umowy oraz mechanizm przekształcenia umowy  w zawartą na czas nieoznaczony po upływie okresu podstawowego - mówi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu.

Abonenci są informowani o zmianach w umowach w listownym zawiadomieniu oraz za pośrednictwem komunikatu na stronie internetowej operatora.

Na koniec września ub.r. Cyfrowy Polsat miał około 3,5 mln abonentów telewizji (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat zmienia umowy z abonentami. „Naruszały ich interesy”

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciemno Pacze
No czas na pożegnanie z poszmacikiem :D
0 0
odpowiedź
User
Max
Skończy sie łapanie abonentow w pułapkę celowo perfidnie skonstruowanych umów. Przestaną już też okrać/ wyłudzać pieniądze od ludzi wysyłając wezwania do zapłaty listami zwykłymi i strasząc sądami. Nigdy więcej kontaktu z Polsatem, Plusem, Plusbankiem. Dziękuję!
0 0
odpowiedź
User
???
a multimedia to niby miały inaczej??
0 0
odpowiedź