Cyfrowa prenumerata "Gazety Wyborczej" tańsza o 40 procent
"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała nową, wiosenną promocję cyfrowej prenumeraty. Dostęp do cyfrowych treści jest teraz o 40 procent tańszy.
Pod koniec 2016 roku długoterminowe prenumeraty cyfrowe stanowiły 88 procent wszystkich prenumerat "Gazety Wyborczej". Agora chce przebić ten wynik, proponując pierwszą w tym roku tak szeroko zakrojoną akcję, umożliwiającą dostęp do cyfrowych treści. - Dotychczas oferta cenowa dostępu do cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” była tworzona dla poszczególnych profili użytkowników, konstruowanych na podstawie naszych danych big data. Obecna promocja to standardowa akcja sezonowa, ale po raz pierwszy w tym roku jest dostępna dla tak szerokiej grupy czytelników. Chcemy w ten sposób zachęcić ich do zakupu prenumerat długoterminowych - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Agory.
Wiosenna promocja obejmuje obydwa pakiety dostępu do treści (Wyborcza, Wyborcza Premium). W pakietach jest nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów na dowolnym urządzeniu, dostęp do artykułów archiwalnych, ale także zaproszenia na spotkania i debaty, organizowane przez "Gazetę Wyborczą".
W czasie wiosennej akcji ceny prenumerat spadają o 40 procent. I tak np. roczny pakiet "Wyborcza" zamiast 198 zł kosztuje 118 zł, a roczny pakiet "Wyborcza Premium" zamiast 298 zł kosztuje 179,28 zł. Kwartalne pakiety - odpowiednio: 33 zł (zamiast 55 zł) i 50,22 zł (zamiast 83,70 zł).
Na koniec ub.r. z prenumeraty korzystało prawie 100 tys. użytkowników. Zarząd Agory spodziewa się, że na koniec 2017 roku ich liczba wzrośnie do 110 tys., zwiększą się też średnie wpływy ze sprzedanych prenumerat.
"Gazeta Wyborcza" niedawno uruchomiła akcję „Czytaj ‘Wyborczą’, posadź drzewo”, w ramach której zespół dziennika zachęca do wykupywania płatnej prenumeraty jej serwisów internetowych i wydań cyfrowych. Według zapewnień, pieniądze z tego tytułu zostaną przeznaczone na sadzenie drzew w miastach.
W 2016 roku Agora zanotowała 1 198,4 mln zł przychodów (o 0,8 proc. więcej niż w 2015 r.) i 13,2 mln zł straty netto (wobec 15,3 mln zł zysku netto rok wcześniej). Wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” zmalały o 6,2 proc., a z reklam - o 21,6 proc., natomiast wzrosły przychody w kinach Helios, internecie i firmy outdoorowej AMS.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowa prenumerata "Gazety Wyborczej" tańsza o 40 procent