SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Clubhouse ma umowę z NFL. Ekskluzywne treści z ligi futbolowej dla użytkowników platformy

Clubhouse, aplikacja pozwalająca na grupowe spotkania audio w sieci zawarła umowę z NFL, zawodową ligą futbolu amerykańskiego. W ramach porozumienia na platformie pojawią się spotkania audio prowadzone na żywo z zawodnikami, trenerami czy dziennikarzami zajmującymi się NFL. To pierwszy kontrakt zawarty przez Clubhouse ze znaczącą ligą sportową.

Clubhouse to nowa sieć społecznościowa, o której coraz głośniej mówi się w internecie. Aplikacja z ascetycznym zestawem opcji uchodzi za szczególną i elitarną, m.in. ze względu na niełatwy dostęp oraz możliwość dyskutowania na żywo w sieci ze znanymi postaciami ze świata show biznesu czy nowych technologii. Do tej pory w specjalnych pokojach w Clubhouse pojawili się jako dyskutanci m.in. Oprah Winfrey, Mark Zuckerberg, Ashton Kutcher, Lindsay Lohan oraz Elon Musk.

Clubhouse i NFL razem

Niedawno Clubhouse pozyskała nowe wsparcie od inwestorów - funduszy Andreessen Horowitz, DST Global, Tiger Global oraz Elad Gil. Teraz okazuje się, że Clubhouse rozwija ofertę, która może zainteresować różne grupy odbiorców, m.in. kibiców sportowych.

Czytaj także: Amazon kupił prawa do rozgrywek NFL. Historyczna umowa

Według oficjalnych informacji aplikacja zawarła kontrakt z NFL, zawodową ligą futbolu amerykańskiego, który jest jedną z najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w Stanach Zjednoczonych.

Umowa przewiduje, że NFL uruchomi na Clubhouse kilka własnych kanałów (zwanych w tej aplikacji Pokojami), w których mają się odbywać spotkania audio z fanami futbolu.

Po stronie NFL w Clubhouse mają się pojawić zawodnicy z najlepszych drużyn NFL, trenerzy zespołów, menedżerowie drużyn czy analitycy oraz dziennikarze specjalizujący się w futbolu amerykańskim. W trakcie spotkań wybrani użytkownicy Clubhouse będą mogli zadawać ekspertom pytania.

Czytaj także: Finał Super Bowl obejrzało mniej niż 100 mln, najgorszy wynik od 15 lat

Zgodnie z zapowiedzią obecny kontrakt przewiduje współpracę pomiędzy Clubhouse a NFL podczas nadchodzącego okna transferowego amerykańskiej ligi. Jeśli współpraca spełni oczekiwania obu stron, to partnerstwo może być kontynuowane w przyszłości. Obecne porozumienie jest pierwszą taką umową zawartą przez aplikację z jakąkolwiek ligą sportową, ale poszukiwania podobnych form partnerstwa mają być kontynuowane.

Dołącz do dyskusji: Clubhouse ma umowę z NFL. Ekskluzywne treści z ligi futbolowej dla użytkowników platformy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
si si
i bardzo dobrze, to jest właściwie jedyna przyszłość w miarę dobrych albo też unikalnych i "eksluzywnych" produkcji audio video, które jako tako gwarantują ich twórcom fajną monetyzację, nadawcom dobry pr i branding, widzom coś w miarę senswnego, a może nawet wartościowego. inwestorom możliwy zysk. sam był to zrobił jako dziennikarz, gdybym naprawdę bogatych i zamożnych inwestorów, a przede wszystkim ogarnietych w dobry content znał.
0 0
odpowiedź