Clipatize: Weronika Narożniak chief strategy officerem, Konrad Dobrowolski account directorem
Weronika Narożniak objęła stanowisko chief strategy officera, a Konrad Dobrowolski został account directorem w agencji strategiczno-kreatywnej Clipatize. Awansowali Daniela Miernik i Jan Kuczyński.
Objęte przez Weronikę Narożniak stanowisko chief strategy officera to nowa funkcja w agencji. Będzie ona odpowiedzialna za planowanie i realizację strategii komunikacji marketingowej i sprzedażowej klientów agencji, nadzór nad działaniami operacyjnymi spółki oraz rozwój jej nowych usług.
Dotychczas pracowała jako client service director i partner. Jej obowiązki przejmuje Konrad Dobrowolski, który został account directorem. Będzie odpowiedzialny za relacje agencji z klientami w Polsce i na Bliskim Wschodzie.
Wcześniej Konrad Dobrowolski był związany z agencją H2O gdzie odpowiadał za realizację projektów w obszarze digital & interactive. W latach 2012-2016 Dobrowolski pracował w australijskim oddziale globalnej agencji Edelman jako Senior Digital Producer, a jeszcze wcześniej jako Account Executive w polskiej agencji OS3.
Daniela Miernik, dotychczas na stanowisku content directora awansowała na stanowisko creative directora i będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów kreatywnych oraz zarządzanie działem kreacji. Miernik zastąpiła na tym stanowisku Jana Kuczyńskiego, który objął nowo utworzone stanowisko chief innovation officera i będzie odpowiadać za wdrażanie innowacji procesowych, technologicznych i marketingowych w agencji oraz u jej klientów.
Dołącz do dyskusji: Clipatize: Weronika Narożniak chief strategy officerem, Konrad Dobrowolski account directorem