Cleanic Kindii z internetową Akademią Troskliwej Mamy
Ruszył serwis Akademia Troskliwej Mamy promujący nowy wizerunek kosmetyków Cleanic Kindii. Witrynę przygotowaną przez E_misja Interactive 360 wspierają działania reklamowe prowadzone przez Harder&Harder.
Uruchomiony właśnie serwis Akademiatroskliwejmamy.pl składa się z modułów e-learningowych dotyczących pielęgnacji dziecka w różnych przedziałach wiekowych. Pod koniec każdego z tych działów znajduje się krótki quiz sprawdzający zdobytą wiedzę. Ponadto serwis zawiera zakładkę informującą o właściwościach kosmetyków Cleanic Kindii oraz osobną sekcję poświęconą ich rebrandingowi. Witryna ma podkreślać ekspercki wizerunek tej marki w kontekście nowego pozycjonowania oraz wzmacniać lojalność jej konsumentek.
Start serwisu - przygotowanego przez agencję E_misja Interactive 360 - wspierają prowadzone przez agencję Harder&Harder działania reklamowe. Obejmują one konkurs "Pokój Marzeń", kampanię displayową, AdSense, mailingową i newsletterową, stałe aktywności SEM oraz amplifying internetowy.
Dołącz do dyskusji: Cleanic Kindii z internetową Akademią Troskliwej Mamy