Centrum e-Zdrowia chce zatrudnić agencję PR
Centrum e-Zdrowia chce w wyniku przetargu nawiązać współpracę z agencją public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jej zadaniem będzie przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej produktów i usług Centrum e-Zdrowia skierowanej do profesjonalistów medycznych i menedżerów w sektorze ochrony zdrowia.
Zaplanowana kampania informacyjno-edukacyjna dotyczyć będzie m.in. Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM), e-rejestracji do specjalistów przez Internetowe Konto Pacjenta (IKP), Akademii CeZ. Lista produktów i usług komunikowanych w ramach kampanii będzie przekazywana agencji na bieżąco w toku realizacji zamówienia i może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb CeZ.
Celem kampanii będzie zwiększenie świadomości pracowników medycznych dotyczącej poszczególnych produktów i usług CeZ, a także w przypadku wybranych - zwiększenie wiedzy w zakresie posługiwania się nimi (edukacja).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zaplanowane działania mają być realizowane głównie w internetowych serwisach branżowych skierowanych do grupy docelowej.
Współpraca ze zwycięską agencją ma potrać nieco ponad trzy miesiące.
Dołącz do dyskusji: Centrum e-Zdrowia chce zatrudnić agencję PR