SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„CD Action” najchętniej kupowanym magazynem komputerowym po trzech kwartałach 2016 roku

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format”.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku wyniosła 73 530 egz., czyli o 3,85 proc. mniej niż analogicznym okresie 2015 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 41 988 egz., po spadku o 18,24 proc. - największym w zestawieniu.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,68 proc. do 32 936 egz.

Najsłabiej zaś wypadł „Chip” (Grupa Burda), który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała o 16,60 proc. i wyniosła 9 048 egz.

ZKDP

I-III kwartał

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

CD Action

125 578

73 530

73 530

128 203

76 471

76 471

-3,85%

PC Format

106 087

41 988

41 988

117 984

51 353

51 353

-18,24%

Komputer Świat

53 102

33 029

32 936

54 104

34 257

34 196

-3,68%

Chip

13 130

9 048

9 048

16 900

10 849

10 849

-16,60%

We wrześniu 2016 roku sprzedaż ogółem miesięcznika „CD Action” w porównaniu do września 2015 roku zwiększyła się o 19,71 proc. do 76 119 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „PC Format” (35 139 egz.; spadek o 32,66 proc. - największy w zestawieniu), a trzecie - „Komputer Świat” (31 928 egz.; w dół o 12,08 proc.).

ZKDP

I-III kwartał

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

CD Action

125 578

73 530

73 530

128 203

76 471

76 471

-3,85%

PC Format

106 087

41 988

41 988

117 984

51 353

51 353

-18,24%

Komputer Świat

53 102

33 029

32 936

54 104

34 257

34 196

-3,68%

Chip

13 130

9 048

9 048

16 900

10 849

10 849

-16,60%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „CD Action” najchętniej kupowanym magazynem komputerowym po trzech kwartałach 2016 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl