Carrefour testuje platformę Marketplace z towarami niedostępnymi w stacjonarnych sklepach sieci
Sieć hipermarketów Carrefour wprowadziła w Polsce w ramach pilotażu nową platformę e-commerce o nazwie Marketplace. Dzięki niej klienci mogą kupować online towary niedostępne w stacjonarnych sklepach Carrefoura, a w przyszłości także produkty oferowane przez zewnętrznych producentów.
Marketplace zaoferuje towary, które do tej pory były niedostępne w stacjonarnych sklepach sieci, a zapewnią je współpracujący z Carrefour zweryfikowani sprzedawcy.
Po dokonaniu zakupu klienci, korzystający z Carrefour Marketplace będą mogli wybierać między dostawą kurierską a odbiorem w sklepie Carrefour w ramach usługi click&collect.
Zgodnie z zapowiedzią opcja click&collect będzie początkowo dostępna tylko dla produktów z portfolio Carrefour, a później zostanie rozszerzona również o pozostałych sprzedawców.
Carrefour zaznacza że na razie Marketplace znajduje się w fazie beta i nie są dostępne pełne możliwości tego rozwiązania. O zakończeniu etapu testowego sieć ma informować na bieżąco, nie podaje jednak możliwego terminu udostępnienia Marketplace w pełnej wersji.
Agencja K2 zaprojektowała layout oraz UX nowego serwisu Carrefour.pl, a także opracowała koncepcję migracji istniejących funkcjonalności.
Dołącz do dyskusji: Carrefour testuje platformę Marketplace z towarami niedostępnymi w stacjonarnych sklepach sieci
"Coming soon..." w wersji EN tez nie ma uruchomionej zadnej sprzedaży....