Canal+ zmienia identyfikację wizualną
Stacja Canal+ zaprezentowała na swoim rodzimym rynku nową identyfikację wizualną, której najmocniejszym elementem będzie "ruchome logo".
Koncept "ruchomego logo" Canal+ ma być zapowiedzią powrotu do dawnego stylu typografii stosowanego w identyfikacji wizualnej nadawcy. Nowe logo ma być wdrożone zarówno na antenie, jak i do komunikacji w świecie cyfrowym.
Do makiety wizualizacji projektu logo o długości 4 metrów. użyto 2000 diod LED. Inscenizację ożywiła również muzyka grana przez orkiestrę symfoniczną Seine Musicale.
Nowa identyfikacja służy podkreśleniu pluralistycznego charakteru Canal+ i jej bogatej oferty. Ma wyrażać także siłę i wyjątkowość marki.
Projekt logo powstał we francuskim oddziale Canal+. Ma być na razie stosowany tylko we Francji.
Przedstawiciele polskiego oddziału nadawcy nie odpowiedzieli na pytania portalu Wirtualnemedia.pl, czy nowa identyfikacja będzie wdrożona także na naszym rynku.
Dołącz do dyskusji: Canal+ zmienia identyfikację wizualną