Nowy sezon NBA tylko w Canal+
W nocy z 19 na 20 października rozpoczyna się nowy sezon najlepszej koszykarskiej ligi świata = NBA. Transmisje rozgrywek będzie można oglądać w kanałach sportowych Canal+ i za pośrednictwem serwisu Canal+ online.
Najlepsza koszykarska liga świata w sezonie 2021/2022 wraca do normalności. Przed nami powrót do rozgrywek w pełnym wymiarze (82 meczów w sezonie zasadniczym), które zakończą się w połowie kwietnia. Tak jak w ostatnich rozgrywkach, start NBA Playoffs zostanie poprzedzony turniejem Play-In, a więc rodzajem baraży o awans dla drużyn z miejsc 7-10. Pierwszy mecz finałów zaplanowany jest na 2 czerwca 2022 roku.
Mistrzostwa będą bronić Milwaukee Bucks, którzy pokonali w czerwcowym finale Phoenix Suns 4:2. Dla drużyny Giannisa Antetokounmpo był to pierwszy tytuł od 50 lat i drugi w historii. W gronie drużyn pretendujących do zdobycia trofeum Larry’ego O’Briana znaleźli się również Brooklyn Nets z Jamesem Hardenem i Kevinem Durantem w składzie oraz mistrzowie sprzed dwóch sezonów– Los Angeles Lakers, do których dołączyli Russell Westbrook i Carmelo Anthony.
Zobacz także: Koszykarski magazyn „Basket office” od 14 października w Canal+ Sport
Pierwsze starcie
Pierwszy mecz sezonu pomiędzy Milwaukee Bucks a Brooklyn Nets rozpocznie się w nocy z 19 na 20 października o 1:30 w Canal+ Sport. Tuż po nim, o 4:00 Los Angeles Lakers zagrają z Golden State Warriors. Wydarzenia z pierwszych dni nowych rozgrywek zostaną podsumowane w czwartek o 22:00 w magazynie „Basket Office”, który poprowadzą Artur Kwiatkowski i Gabriel Rogaczewski. W serwisie Canal+ online mecz będzie można cofnąć także w środę rano lub koło południa.
Rosną przychody Canal+
Pod koniec I półrocza 2021 roku Canal+ miał 22,1 mln abonentów, w tym 8,9 mln w samej Francji. W analogicznym okresie ub.r. abonentów było 20,4 mln. Przychody z działalności telewizyjnej we Francji wzrosły o 1,7 proc. Z kolei na zagranicznych rynkach, gdzie Canal+ jest dostępny o 4,4 proc. Przyczynił się do tego wzrost liczby abonentów. W ciągu całego roku przybyło ich 1,4 mln. Zyski Canal+ poprawiły się w porównaniu z I półroczem ub.r. EBITDA wzrosła z 300 do 330 mln euro. Ostatnie wyniki dotyczące Canal+ Polska pochodzą sprzed roku. Wówczas operator miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do TVN Grupy Discovery.
Niedawno informowaliśmy, że Canal+ Polska odkupił od spółki z grupy Real Management biurowiec zlokalizowany przy Alei Generała Władysława Sikorskiego 9 w Warszawie, w którym od maja 2008 roku znajduje się główna siedziba firmy oraz centrum produkcyjno-nadawcze.
Dołącz do dyskusji: Nowy sezon NBA tylko w Canal+