Business Insider dalej przed Money.pl. Duże wzrosty sekcji TVN24.pl i Interii, Wirtualnemedia.pl z 3,8 mln użytkowników
Wśród witryn biznesowo-prawnych kolejny miesiąc liderem jest Business Insider Polska przed Money.pl. Mocno wzrosły wyniki sekcji o biznesie i prawie na TVN24.pl i Interii. Kolejny raz w czołowej dziesiątce znalazł się portal Wirtualnemedia.pl, który odwiedziło 3,84 mln internautów.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 9,85 mln internautów, co dało 33,76 proc. zasięgu, natomiast Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) miał 9,51 mln użytkowników i 32,59 proc. zasięgu.
Część biznesowo-prawna Gazeta.pl (Agora), obejmująca głównie sekcję Next, zanotowała 4,99 mln internautów i 17,09 proc. zasięgu. Dużo niższe wyniki osiągnęły analogiczne sekcje innych portalu horyzontalnych. Na TVN24.pl (TVN Grupa Discovery) taka sekcja miała 4,47 mln użytkowników i 15,32 proc. zasięgu, na Interii (Grupa Interia-Polsat) - 3,98 mln internautów i 13,63 proc. zasięgu, a na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 3,7 mln użytkowników i 12,66 proc. zasięgu.
Wirtualnemedia.pl odwiedziło 3,8 mln internautów
Infor.pl, jeden z serwisów „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), odwiedziło 4,98 mln internautów (co cało 17,08 proc. zasięgu), portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) - 4,81 mln (16,49 proc. zasięgu), a Bankier.pl (Bonnier Business Polska) - 4,78 mln (16,31 proc. zasięgu).
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 3,84 mln użytkowników, czyli 13,16 proc. wszystkich internautów w Polsce.
W porównaniu z lutym osiem witryn z zestawienia zanotowało wzrosty liczby użytkowników. Częściowo wynika z oczywistości kalendarzowej - marzec miał w br. trzy dni więcej niż luty.
Business Insider Polska zyskał 1,11 mln internautów (to 12,7 proc. w górę), a Money.pl - 1,06 mln (12,6 proc.). Przewaga pierwszego serwisu nad drugim wzrosła z 292,2 do 343,4 tys. użytkowników.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na TVN24.pl w sekcji biznesowo-prawnej przybyło 1,65 mln internautów (to aż 58,6 proc. w górę), na Interii - 898,8 tys. (29,2 proc.), a na Bankier.pl - 578,7 tys. (13,8 proc.).
Dział Gazeta.pl o biznesie i prawie osiągnął wzrost o 206,7 tys. użytkowników (4,3 proc.), Infor.pl - o 430,9 tys. (9,5 proc.). Natomiast liczba użytkowników portalu Wirtualnemedia.pl zwiększyła się o 259,8 tys., czyli 7,2 proc.
Za to na Rp.pl ubyło 185,3 tys. internautów (3,7 proc., a w sekcji biznesowo-prawnej o2.pl - 167,8 tys. (4,3 proc.).
Dołącz do dyskusji: Business Insider dalej przed Money.pl. Duże wzrosty sekcji TVN24.pl i Interii, Wirtualnemedia.pl z 3,8 mln użytkowników