Burger King "skraca 2020" i ogłasza Gwiazdkę w lipcu
"2020 musi się skończyć wcześniej" - twierdzą twórcy nowej kampanii Burger Kinga. Dlatego postanowili "przesunąć" na lipiec świętowanie Bożego Narodzenia, przynajmniej w swoich lokalach.
Rok 2020 bez wątpienia zapisze się w pamięci większości ludzkości jako czas smutku, izolacji, niepewności jutra i strachu przed nieznanym wirusem. Gdyby można było ten rok skończyć wcześniej, wiele osób z chęcią by na to przystało. Na tę potrzebę zareagowała sieć fastfoodów Burger King.
W ramach nowej akcji marka ogłosiła, że tegoroczne Boże narodzenie "odbędzie się" już w lipcu. W tym celu udekorowano świątecznymi światełkami amerykańskie lokale Burger Kinga.
To nie wszystko - w ramach promocji "2 za 5", w cenie 5 dolarów można kupić dwa z wymienionych produktów: Whopper, Big Fish, Original Chicken Sandwich lub Chicken Fries.
Akcja swoim zasięgiem obejmuje restauracje sieci, aplikację mobilną Burger Kinga i kanały marki w mediach społecznościowych.
Aktywację i towarzyszącą jej kampanię przygotowała agencja David.
Czytaj więcej: Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów
Dołącz do dyskusji: Burger King "skraca 2020" i ogłasza Gwiazdkę w lipcu
co za pedalskie gwno. Po zmianie logo na tęczowe już do końca zeszli na poziom jedzenia z odbytu