Burda Media Polska: Christian Fiedler odchodzi, Justyna Namięta nowym szefem
Od marca nastąpią duże zmiany na stanowiskach kierowniczych w wydawnictwie Burda w Polsce.
Christian Fiedler od 2006 roku dyrektor generalny Burda Media Polska wraca do Niemiec, do firmy matki Burda Eastern Europe i stamtąd będzie kierował strategiczną działalnością Burdy w Polsce. Dodatkowo obejmuje również nowoutworzone stanowisko Digital Media Eastern Europe, w ramach którego będzie łączył wszystkie działania internetowe Burdy w Europie Wschodniej.
Jego następcą i dyrektorem generalnym Burdy w Polsce zostaje Justyna Namięta, od wielu lat związana z firmą. Namięta ostatnio - wspólnie z Fiedlerem - zarządzała spółkami Burdy w Polsce.
Małgorzata Węgierek – przez ostatni rok dyrektor zarządzający Burda Media Polska rozstaje się z firmą i nie ujawnia swoich dalszych planów zawodowych. Jej stanowisko nie będzie obsadzone.
Kierowanie całym działem reklamy wszystkich tytułów Burdy w Polsce przejmuje Beata Madeja, która obejmuje stanowisko dyrektora reklamy. Madeja pracuje dla Burdy od listopada 2009 roku i do tej pory pełniła funkcję zastępcy dyrektora reklamy. Od 1992 roku związana była z tytułem Twój Styl i przez ostatnich 7 lat z wydawnictwem Bauer. Zastępcą dyrektora reklamy została Anna Zabłocka – związana z firmą od 10 lat i pełniąca dotychczas funkcję advertising sales manager tytułów living & garden.
Dyrektorem marketingu została Wisława Zdobylak. Będzie odpowiedzialna za działania marketingowe wszystkich tytułów Burdy w Polsce. Zdobylak związana jest z firmą Burda od 2007 roku i ostatnio pracowała dla tytułu InStyle.
Dołącz do dyskusji: Burda Media Polska: Christian Fiedler odchodzi, Justyna Namięta nowym szefem
jest nieciekawie.