SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Alkohol wyparował, konopia została!" - ruszyła kampania bezalkoholowego BUHa

Browar Tenczynek wprowadził do sprzedaży bezalkoholowe piwo BUH, które wspiera kampanią pod hasłem "Alkohol wyparował, konopia została!". Działania reklamowe przygotowały agencje Value Media i SalesTube należące do Group One.

Bezalkoholowe piwo BUH zawiera dodatek suszu konopnego.

Launchowi nowego produktu towarzyszą działania marketingowe prowadzone w digitalu. Ich realizacją zajęły się spółki należące do Group One: agencja mediowa Value Media oraz agencja martech & e-commerce SalesTube. Agencja Labcon będzie odpowiadać za przygotowanie produktowego landing page.

W komunikacji jak i kreacji marka podkreśla, że cała receptura i niezapomniane doznania czekają na fanów BUHa zarówno w wersji z, jak i bez alkoholu.

Na chwilę obecną BUH bezalkoholowy jest dostępny w sklepie online Browaru Tenczynek, jak i w sieci sklepów Żabka.

Właścicielem spółki Przyjazne Państwo jest Janusz Palikot, Tomasz Czechowski oraz Kuba Wojewódzki.

Launch BUHa to kolejny wspólny projekt, który spółki Group One prowadzą dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.

 

Dołącz do dyskusji: "Alkohol wyparował, konopia została!" - ruszyła kampania bezalkoholowego BUHa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl