Budżet reklamowy Delta Air Lines dla W&K
Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg na amerykański budżet reklamowy linii lotniczych Delta Air Lines.
W finałowej fazie przetargu nowojorskie biuro W&K pokonało należącą do holdingu reklamowego Omnicom Group agencję BBDO Worldwide. Wcześniej wyeliminowane zostały agencje Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe), Ogilvy & Mather (WPP Group) oraz Deutsch (Interpublic Group).
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku przewoźnik wydał za oceanem na reklamę w najważniejszych mediach 20 milionów dolarów - o 44 procent mniej w porównaniu z rokiem 2007 (36 mln USD).
Reklamowym budżetem Delta Air Lines będzie zarządzać W&K w Nowym Jorku przy regionalnym wsparciu biur agencji w Portland, Amsterdamie i Tokio.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy Delta Air Lines dla W&K