SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Braciak, Kulesza, Kluźniak i Ani Mru Mru reklamują oszczędzanie w ING Banku Śląskim (wideo)

Rusza kampania reklamowa kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim. Twarzami akcji - w ramach której uruchomiono serwis internetowy Zafinansowani.pl - oprócz Marka Kondrata są Agata Kulesza, Jacek Braciak, Dominika Kluźniak oraz członkowie kabaretu Ani Mru Mru.

W nowej reklamie ING Banku Śląskiego bohaterka grana przez Agatę Kuleszę ze swoim mężem Gieniem - znani ze spotów banku emitowanych zeszłą jesienią i zimą (zobacz jeden z nich) spotykają się z bohaterem odgrywanym przez Jacka Braciaka (też znanym z wcześniejszych kampanii ING), którego partnerkę gra , Dominika Kluźniak. Rozmowa w letniej scenerii dotyczy oszczędzania m.in. poprzez zakup pieca do centralnego ogrzewania na ekogroszek. Okazuje się, że faktyczne oszczędności to te, które mamy na koncie. Marek Kondrat uzupełnia to informacją, że w ING Banku Śląskim na nowo otwartym koncie oszczędnościowym przez 4 miesiące obowiązuje oprocentowanie w wysokości 3,5 proc. w skali roku.

Kampania - rozpoczęta 16 czerwca, a zaplanowana do 11 sierpnia - obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i niszowe), internet (największe portale, serwisy VoD) oraz oddziały ING Banku Śląskiego (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki). Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

Ponadto w ramach akcji uruchomiono serwis internetowy Zafinansowani.pl, w którym dostępne są informacje i rady dotyczące zarządzania finansami osobistymi. Na stronie dostępny jest również cykl porad wideo, w którym członkowie kabaretu Ani Mru Mru wcielają się w role banknotów i karty płatniczej.

 - Idea całej kampanii, będąca kontynuacją komunikacji rozpoczętej we wrześniu 2012 roku, została zainspirowana dwoma faktami. Z jednej strony niechętną postawą wielu Polaków wobec oszczędzania, jeśli wiązałoby się ono z wyrzeczeniami. Z drugiej, rozwijającym się trendem smart shoppingu, który stał się bardzo popularny wśród Polaków. Naszym celem było pokazanie, że sprytne wydawanie to pierwszy krok do oszczędzania bez wyrzeczeń - opisuje Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.

Dołącz do dyskusji: Braciak, Kulesza, Kluźniak i Ani Mru Mru reklamują oszczędzanie w ING Banku Śląskim (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl