BMW Motorrad wybrało agencję do obsługi mediów społecznościowych
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Agencja stworzyła nową strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych i będzie odpowiedzialna za jej realizację oraz zarządzanie profilami w latach 2025–2029. Działania obejmą także prowadzenie płatnych kampanii, tworzenie nowych kreacji oraz moderację treści. Komunikacja jest adresowana zarówno do pasjonatów motocykli, jak i osób, które dopiero planują rozpocząć swoją przygodę w tym świecie. Jej celem będzie między innymi prezentowanie nowych modeli motocykli.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani rozpoczęciem wspólnej podróży z BMW Motorrad. Wierzymy, że połączenie naszej kreatywności z innowacyjnym charakterem marki o tak ugruntowanej pozycji zaprowadzi nas naprawdę daleko. Bo tylko budując angażującą i wiarygodną komunikację można z sukcesem dojechać do celu - mówi Tomasz Horbaczewski, senior copywriter w Hand Made.
BMW Motorrad to jedna z marek BMW Group. Od ponad dziesięciu dekad marka odgrywa kluczową rolę w rozwoju jednośladów z napędem silnikowym.
Dołącz do dyskusji: BMW Motorrad wybrało agencję do obsługi mediów społecznościowych