SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BMW Motorrad wybrało agencję do obsługi mediów społecznościowych

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
 

Agencja stworzyła nową strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych i będzie odpowiedzialna za jej realizację oraz zarządzanie profilami w latach 2025–2029. Działania obejmą także prowadzenie płatnych kampanii, tworzenie nowych kreacji oraz moderację treści. Komunikacja jest adresowana zarówno do pasjonatów motocykli, jak i osób, które dopiero planują rozpocząć swoją przygodę w tym świecie. Jej celem będzie między innymi prezentowanie nowych modeli motocykli.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani rozpoczęciem wspólnej podróży z BMW Motorrad. Wierzymy, że połączenie naszej kreatywności z innowacyjnym charakterem marki o tak ugruntowanej pozycji zaprowadzi nas naprawdę daleko. Bo tylko budując angażującą i wiarygodną komunikację można z sukcesem dojechać do celu - mówi Tomasz Horbaczewski, senior copywriter w Hand Made. 

BMW Motorrad to jedna z marek BMW Group. Od ponad dziesięciu dekad marka odgrywa kluczową rolę w rozwoju jednośladów z napędem silnikowym. 

Dołącz do dyskusji: BMW Motorrad wybrało agencję do obsługi mediów społecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl