Błażej Balcerzyk kieruje agencją Abanana
Do Grupy Eura7 dołączył Błażej Balcerzyk, który objął stanowisko team leader w należącej do grupy agencji marketingu digital Abanana.
Dla Błażeja Balcerzyka to powrót do Grupy Eura7 po siedmiu latach, kiedy to piastował stanowisko creative managera.
- Zmieniający się rynek, coraz większe oczekiwania Klientów oraz pandemia sprawiły, że Grupa Eura7 jest dziś silnym podmiotem, w skład którego wchodzą software house Eura7, Viscale zajmująca się programai lojalnościowymi, Nofsza realizująca loterie i konkursy promocyjne oraz oczywiście Abanana - amgencja marketingu digitalowego. Tak duży portfel marek sprawił, że zdecydowaliśmy się na opracowanie nowej strategii całej Grupy. W jej wyniku podjęliśmy decyzję, że każda z firm powinna mieć swojego niezależnego lidera. Błażej do Abanana wnosi nie tylko charyzmę, kreatywność i doświadczenie, ale także znajomość agencji, którą współtworzył i budował w pierwszych latach jej istnienia - twierdzi Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.
Zobacz: Marcin Nurkiewicz: z Instytutu Rozwoju Reklamy do Abanana
Balcerzyk w ostatnim czasie pracował m.in. w Wydawnictwie Znak, portalu Interia.pl i w Booksy.
- Mój powrót jest dosyć sentymentalny, ale wiąże się przede wszystkim z wyzwaniem i odpowiedzialnością. W końcu wracam po to, by skupić się na rozwoju oferty wartości agencji i samej marki Abanana. Kompetencje powiększonego zespołu i zmiany organizacyjne pozwoliły nam w pierwszych miesiącach po moim powrocie wygrać i zrealizować dwie duże kampanie reklamowe: wielkanocną dla Majonezu Napoleońskiego Mosso oraz wizerunkową dla producenta kompleksowej stolarki Dako - wylicza Błażej Balcerzyk, team leader w Abanana.
Dołącz do dyskusji: Błażej Balcerzyk kieruje agencją Abanana